Fvistrup Skrevet May 17, 2015 Rapporter Share Skrevet May 17, 2015 HejJeg har købt en controller uden viewer (version 2) og fortryder det lidt. Den er pakket ud, men ikke brugt.Jeg ønsker at bytte den til en controller med viewer, hvis nogen er interesseret. Jeg vil selvfølgelig gerne ligge lidt penge oveni.Desuden mangler jeg en kombi dimmer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret May 17, 2015 Rapporter Share Besvaret May 17, 2015 Hvis det er for at du vil kunne bruge ipad / iphone, så kan det også lade sig gøre på en uden viewer.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Fvistrup Besvaret May 18, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 18, 2015 Jeg havde fået den forståelse, at det krævede viewer for at bruge sceneview. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret May 18, 2015 Rapporter Share Besvaret May 18, 2015 det gør det også for at bruge sceneview, men ikke for at bruge ipad/iphone Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Fvistrup Besvaret May 18, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 18, 2015 Aha! Okay, det var jeg ikke klar over. Men jeg vil gerne kunne bruge sceneview, så jeg er stadig interesseret i en controller med viewer (ver. 2). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Fvistrup Besvaret May 25, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 25, 2015 Det ville også være fint, hvis der tilfældigvis er en der vil købe en controller uden viewer, samtidig med at der er en der vil sælge en med. Jeg mangler ikke en kombi dimmer mere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts