Clemen Skrevet May 13, 2015 Rapporter Share Skrevet May 13, 2015 Et lille weekend projekt der tog sin form. Jeg kan nu fra mit Apple watch tilgå enkelte funktioner fra min ihc. Jeg kan ikke se status endnu, men fx. åbne garagen, til/frakoble alarmen, slukke alt lys etc. Og nu har jeg altid adgang til mine vigtigste ihc funktioner direkte på mit håndled KenS 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren Birkholm Eriksen Besvaret May 13, 2015 Rapporter Share Besvaret May 13, 2015 Fedt!! Har selv et Pebble og kunne da være fedt at kunne åbne garag fra det. Hvordan har du lavet integrationen mellem de to systemer? Har du noget middelware? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret May 14, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 14, 2015 IHCcaptain Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren Birkholm Eriksen Besvaret May 14, 2015 Rapporter Share Besvaret May 14, 2015 Cool. Det har jeg også kørende. Jeg har en app til mit Pebbel/iphone der kan lave http requests. Post og get tror jeg men jeg aner desværre intet om emnet - endnu. Er det sådan noget du bruger? Og hvordan får du IHC captain til at udføre en kommando? Du må meget gerne fortælle mere, hvordan du har gjort, teknisk set. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret May 14, 2015 Rapporter Share Besvaret May 14, 2015 IHCcaptain Clemen... Vi havde snakket om at IHC Captain ikke officielt kan påvirke noget Men det er lige på trapperne... Der kommer ny version idag med lidt forberedelse til noget mere... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren Birkholm Eriksen Besvaret May 14, 2015 Rapporter Share Besvaret May 14, 2015 Uha, lyder spændende. Glæder mig som et lille barn. Er der en uofficiel how-to? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret May 14, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 14, 2015 Mikkel - Jeg er sikker på at hvis folk donerer, så kan de få en uofficiel guide. Jeg giver gerne guide, hvis du modtager donationerne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret May 14, 2015 Rapporter Share Besvaret May 14, 2015 Det er uofficielt fordi jeg ikke er helt tilfreds med måden jeg har fået det lavet på. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren Birkholm Eriksen Besvaret May 15, 2015 Rapporter Share Besvaret May 15, 2015 Mikkel - Jeg er sikker på at hvis folk donerer, så kan de få en uofficiel guide. Jeg giver gerne guide, hvis du modtager donationerne Jeg skal gerne give yderligere donation, hvis det kan hjælpe, speede processen op Jeg var ellers også af den overbevisning at IHC Captain ikke kunne påvirke Controlleren Mvh Søren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret May 15, 2015 Rapporter Share Besvaret May 15, 2015 Jeg skal gerne give yderligere donation, hvis det kan hjælpe, speede processen op Jeg var ellers også af den overbevisning at IHC Captain ikke kunne påvirke Controlleren Mvh Søren Der er ikke noget officielt på det - men den kan - og jeg arbejder hårdt på at få lavet den nye løsning klar. Men den tror jeg ikke bliver 100% gratis - nogle af tingene kommer nok til at koste og andre vil kræve abonnement (hvis jeg har en løbende udgift) - ikke noget vildt. Men hvis bare hver eneste der brugte IHC Captain havde doneret 100 kr. så havde jeg kunnet bruge 20 gange så meget tid på tingene - desværre er det kun ganske få (7 personer) det har doneret. Men når det er ved at være klar vil jeg søge betatestere og enten bede om at få en underforum herinde eller nok sætte mit eget forum op for at kunne holde enkelt sager seperat fra de overordne ting. TBT85 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren Birkholm Eriksen Besvaret May 15, 2015 Rapporter Share Besvaret May 15, 2015 Der er ikke noget officielt på det - men den kan - og jeg arbejder hårdt på at få lavet den nye løsning klar. Men den tror jeg ikke bliver 100% gratis - nogle af tingene kommer nok til at koste og andre vil kræve abonnement (hvis jeg har en løbende udgift) - ikke noget vildt. Men hvis bare hver eneste der brugte IHC Captain havde doneret 100 kr. så havde jeg kunnet bruge 20 gange så meget tid på tingene - desværre er det kun ganske få (7 personer) det har doneret. Men når det er ved at være klar vil jeg søge betatestere og enten bede om at få en underforum herinde eller nok sætte mit eget forum op for at kunne holde enkelt sager seperat fra de overordne ting. 7 personer, det var overraskende få, men nu ved jeg heller ikke, hvor mange IHC Captain installationer der er "der ude", men vil formode det er flere end 7. Så vil jeg da gerne opfordre folk til at donere, hvis det et et stykke software de bruger aktivt i dagligdagen, i deres produktions miljø. IHC Captain giver noget rigtigt godt funktionalitet (forudsat man har behovet) til sin (dyre) IHC installation, så man burde kunne afse eksempelvis 100 kr. som påskønnelse for et godt gratis stykke software. Jeg er i hvert fald spændt på din nye løsning, hvad den kan give af ny funktionalitet. Mvh Søren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Melander Besvaret September 20, 2015 Rapporter Share Besvaret September 20, 2015 Using http requests to control a Raspberry Pi that is connected to the IHCWorks fine but it would be nice to get response as well./Micke Clemen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret September 20, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 20, 2015 Udviklerne bag LKs officielle app burde gøre så man fik favoritterne på apple watch Morten Marott Holse 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 26, 2016 Rapporter Share Besvaret January 26, 2016 @Clemen hvordan har du kodet det? Er det en native app eller bruger du noget wrapper? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret January 26, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 26, 2016 Native app Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 27, 2016 Rapporter Share Besvaret January 27, 2016 8 timer siden, Clemen skrev: Native app Som så laver et ihc captain web kald antager jeg Måske jeg skulle lave nogle api kald til captain så andre kunne kode forskellige brugerflader Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret January 27, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 27, 2016 Jep, appen lavede bare nogle kaptain webkald. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts