JohnDK Skrevet May 12, 2015 Rapporter Share Skrevet May 12, 2015 Hej alle Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig.Jeg har tidligere brugt Scene design til at opbygge min installation, men pludselig kan den ikke længere starte.Der er en log vedhæftet fra Java. Jeg har umiddelbart prøvet at opdatere Java, men det virkede desværre ikke :-( Jeg bruger USB som forbindelseJeg har sat TLS 1.0 Er der nogen der kunne have en ide, hvad der mon lige sker her? På forhånd takMvh John Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 JohnDK Besvaret May 14, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 14, 2015 Hej derude Umiddelbart tror jeg min computer har fået et føl.Installerede igår IHC Control på en anden computer, og der kunne jeg fint få forbindelse til scene design, så det må jo umiddelbart være noget med denne skod computer.. ØvØv Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret May 15, 2015 Rapporter Share Besvaret May 15, 2015 Prøv Kontrolpanel>Programmer>java>Settings>Delete files Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
JohnDK
Hej alle
Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig.
Jeg har tidligere brugt Scene design til at opbygge min installation, men pludselig kan den ikke længere starte.
Der er en log vedhæftet fra Java. Jeg har umiddelbart prøvet at opdatere Java, men det virkede desværre ikke :-(
Jeg bruger USB som forbindelse
Jeg har sat TLS 1.0
Er der nogen der kunne have en ide, hvad der mon lige sker her?
På forhånd tak
Mvh John
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts