Dutten4300 Skrevet May 5, 2015 Rapporter Share Skrevet May 5, 2015 Hej. Er der nogen der ved om og hvor man kan købe 0,6mm2, som enkelt leder og i flere farver?Det er jo lidt spild af tid, hvis man skal stå og skrælle et link10 kabel for at fortråde hele tavlen internt. Mvh. Ungsvenden. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Gundertofte Besvaret May 5, 2015 Rapporter Share Besvaret May 5, 2015 Hej.Brug 0,75mm2 monterings ledning - den fås i flere farver. Jeg bruger det selv mellem moduler & rækkeklemmer i tavlen. Jeg bruger dog en farve til 24v input, en anden til 24v output, & mørkeblå til 24v + & 0V.De mørkeblå er mærket med + & 0V. Indgangene & Udgangene ( der jo har hver sin farve) er mærket med numre f.eks. 301 (datalinje 3 terminal 01) Mvh. Henrik Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dutten4300 Besvaret May 6, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 6, 2015 Hej.Brug 0,75mm2 monterings ledning - den fås i flere farver. Jeg bruger det selv mellem moduler & rækkeklemmer i tavlen. Jeg bruger dog en farve til 24v input, en anden til 24v output, & mørkeblå til 24v + & 0V.De mørkeblå er mærket med + & 0V. Indgangene & Udgangene ( der jo har hver sin farve) er mærket med numre f.eks. 301 (datalinje 3 terminal 01)Mvh. HenrikTusind tak for hjælpen. Du må have en god aften. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts