Firestone Skrevet May 4, 2015 Rapporter Share Skrevet May 4, 2015 Hej.Først vil jeg lige nævne, er jeg er under udannelse som elektriker, og går på H4 nu, og skal til at programmere min boks.Jeg er startet op på IHC'en før vi officielt er gået i gang med det, fordi jeg indtil videre synes det er spændende at rode med Nu til "problemet":Jeg skal programmere mit wireless lampeudtag og jeg kan simpelthen ikke lige gennemskue hvordan det skal laves i programmet.I boksen har jeg et 4-tryk fuga tryk.Knap nederst til venstre skal kunne tænde lampe D ved kort tryk, og regulere lyset op ved langt tryk.Knap nederst til højre skal kunne slukke lampe D ved kort tryk og regulere lyset ned ved langt tryk.Men jeg kan simpelthen ikke lige hitte ud af hvordan jeg gør dette.Jeg har forsøgt mig lidt frem uden held. Så hvis der er en venlig sjæl der vil kigge på mit program vil jeg være taknemmelig BoksIHCprogram.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret May 4, 2015 Rapporter Share Besvaret May 4, 2015 Du skal trykke "lysindikering" fra dimmeren til venstre over på "lysindikering" i din FB til højre, så burde det virke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Firestone Besvaret May 5, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 5, 2015 Ja, det skulle den. Tak for hjælpen Men det er da godt nok noget knald at programmere, synes jeg.Efter at jeg havde ændret lidt i programmeringen til dimmeren, fungerede kip funktionen på Lampe A ikke mere.Så blev jeg nød til at slette funktionsblokken, og lave en ny magen til, så virkede det igen Den færdige fil kom til at se sådan her ud: Boks-med-diode-tryk.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Firestone
Hej.
Først vil jeg lige nævne, er jeg er under udannelse som elektriker, og går på H4 nu, og skal til at programmere min boks.
Jeg er startet op på IHC'en før vi officielt er gået i gang med det, fordi jeg indtil videre synes det er spændende at rode med
Nu til "problemet":
Jeg skal programmere mit wireless lampeudtag og jeg kan simpelthen ikke lige gennemskue hvordan det skal laves i programmet.
I boksen har jeg et 4-tryk fuga tryk.
Knap nederst til venstre skal kunne tænde lampe D ved kort tryk, og regulere lyset op ved langt tryk.
Knap nederst til højre skal kunne slukke lampe D ved kort tryk og regulere lyset ned ved langt tryk.
Men jeg kan simpelthen ikke lige hitte ud af hvordan jeg gør dette.
Jeg har forsøgt mig lidt frem uden held. Så hvis der er en venlig sjæl der vil kigge på mit program vil jeg være taknemmelig
BoksIHCprogram.vis
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts