kim henriksen Skrevet April 30, 2015 Rapporter Share Skrevet April 30, 2015 Er der nogle der erfaring med lk appen til den nye Android version jeg kan ikke få det til at virke på min HTC onem7 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Danni k Besvaret May 4, 2015 Rapporter Share Besvaret May 4, 2015 Kan heller ikke få det til at fungere på min Sony Z3 compact. Det er mega nitten at have betalt så meget for en defekt app... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pshdo2 Besvaret October 31, 2015 Rapporter Share Besvaret October 31, 2015 Hej. Af en eller anden grund er der INGEN Andriod apps der fungerer ordenligt efter Android 5.0x...Jeg kan læse at rigtigt mange har problemer, men ingen af udviklerne har løst problemet endnu... ikke engang LK med deres egen app... Dog er det sjovt nok ikke alle 5.0 telefoner der har problemet...Min kones Sony Xperia Z1 med 5.0, kan fint logge ind via appen, men min HTC One M8 DS kan ikke...!?! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts