Henrik Gundertofte Skrevet April 30, 2015 Rapporter Share Skrevet April 30, 2015 Hej.Jeg har lige læst et andet indlæg angående firmware version 2.7.214 til download på ibixpert.dk. Hvad er det for en version, den findes ikke hos LK.Hos LK er der 2 forskellige: den ene er version 2.7.190 med opdateret java certifikat og er fra d. 24-02-2014.Den anden er en beta version med versions nummer 2.7.199 men dateret d. 12-02-2014 ???.Er der fejl i versionsnummer eller dato ellers giver det da ingen mening ? Mvh.Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret April 30, 2015 Rapporter Share Besvaret April 30, 2015 Tjaa det er vel bare LK i en nødeskal. Dokumentation af firmware er ikke deres stærke side, og de kan få sig taget sammen til at frigive den officielt. Så deres IHC konsulenter (dem er/var der en 3-4 stykker af) er bare begyndt at benytte den nye firmware "før tid". Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikael Offersen Besvaret May 4, 2015 Rapporter Share Besvaret May 4, 2015 Jeg har opdateret en kundes controller V6.1 u viewer, som virkelig skabte sig, til 2.7.214, og det hjalp i høj grad. Al problematik med at connecte osv, forsvandt som dug for solen. Efterfølgende opdaterede jeg min egen V6.1 med viewer, og nu skal jeg ikke døje med java problematikken med tls 1.1 og tls 1.2. Bare et godt råd, det virker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret May 5, 2015 Rapporter Share Besvaret May 5, 2015 Nogen der ved hvad nyeste version der virker uden viewer er? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Gundertofte Besvaret May 5, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 5, 2015 Jeg har her i weekenden opdateret min v 6.1 m. viewer til 2.7.214 og kan kun give dig ret Mikael. Dog havde jeg håbet at email funktionen nu understøttede SSL, det er efterhånden svært at finde et sted hvor man kan oprette en pop3 konto uden. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret May 7, 2015 Rapporter Share Besvaret May 7, 2015 Nogen der ved hvad nyeste version der virker uden viewer er?2.7.214 kan sagtens bruges til controllere uden viewer også. Den er dog ikke officiel. Svaret jeg har fået fra LK, er at den ikke er valideret, og at der sagtens kan være fejl i den.Den er lagt ud på ibixpert.dk, af Claus Jørgensen, som er tidligere IHC-mand hos LK. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lachris Besvaret May 8, 2015 Rapporter Share Besvaret May 8, 2015 Ved ikke om det har nogen interesse i denne tråd, men jeg synes mine Wireless dele reagere bedre på denne Firmware. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jørgen Møllegaard Besvaret May 8, 2015 Rapporter Share Besvaret May 8, 2015 Den nye FW har hos mig medført, at mine wireless komponenter virker meget bedre end før.Før ( med beta firmware ) var der et udtag, der ikke kunne linkes.Så JA, det er bedre og kan anbefales.Mvh. Jørgen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret May 8, 2015 Rapporter Share Besvaret May 8, 2015 Jeg tager chancen og smider den på min gamle controller Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Gundertofte Besvaret May 14, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 14, 2015 Hej igenMen hvorfor kommer denne advarsel stadig, med den nye firmware ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret May 16, 2015 Rapporter Share Besvaret May 16, 2015 Hej igenMen hvorfor kommer denne advarsel stadig, med den nye firmware ?untrusted.jpgDet skyldes at du ikke kan installer et certifikat i din brower eller JAVA, hvor hostnavnet er en IP adr., og LK understøtter ikke at man bruger hostnavne i controleren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret June 17, 2015 Rapporter Share Besvaret June 17, 2015 Bare til orientering. 2.7.214 bliver IKKE det nye firmware nummer. Den indeholder, siger LK, bla. fejl ved senarie sluk. De håber på at den nye firmware er klar inden sommerferien. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Henrik Gundertofte
Hej.
Jeg har lige læst et andet indlæg angående firmware version 2.7.214 til download på ibixpert.dk. Hvad er det for en version, den findes ikke hos LK.
Hos LK er der 2 forskellige: den ene er version 2.7.190 med opdateret java certifikat og er fra d. 24-02-2014.
Den anden er en beta version med versions nummer 2.7.199 men dateret d. 12-02-2014 ???.
Er der fejl i versionsnummer eller dato ellers giver det da ingen mening ?
Mvh.
Henrik
Link til kommentar
Del på andre sites
11 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts