Per Hansen Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Jeg har længe arbejdet på et hus på små 200 m2 og skal nu til at dimensionere en IHC installation. Huset bliver fuldkablet og vil overhovedet ikke indeholde wireless produkter af nogen art. Alle installationer løber i gulvet gennem skinnekanaler.Men, hvor handler jeg komponenterne billigst/nemmest, og findes der programmer til PC der kan hjælpe med planlægning og dimensionering af systemet? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret September 26, 2007 Rapporter Share Besvaret September 26, 2007 jeg ville søge lidt på nettet og få tilbud fra forskellige, det kræver lidt arbejde, men så får du den \"rigtige\" pris.som regel er et komplet tilbud på en hel installation billigere end enkelte dele, fra forskellige forhandlere. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret September 27, 2007 Rapporter Share Besvaret September 27, 2007 Jeg er begyndt at bruge Greenline, men de er rimelig dyre i starten.. Indtil man har købt for en hel del penge...Jeg startede så ud med at finde priserne hos billigihc.dk og skrev til greenline bagefter, for at få en pris.. Så kunne de give mig gode rabatter derefter ;)/Jakob Bruun Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Per Hansen Besvaret October 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 3, 2007 Super!Tak for svar.Mht. software til dimensionering? Er der nogen bud på det?/P Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret October 4, 2007 Rapporter Share Besvaret October 4, 2007 prh skrevet:Super!Tak for svar.Mht. software til dimensionering? Er der nogen bud på det?/Phvad vil du dimensionere?du tæller bare sammen og trykker =.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Robert Sederberg-Olsen Besvaret October 19, 2007 Rapporter Share Besvaret October 19, 2007 Hej,jeg er også helt \"green\" i IHC og har begyndt at købe på nettet. Kik på http://www.el-netsalg.dk/ de har et god tilbud lige nu på IHC elementer. mvhSpin Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DennisS Besvaret October 19, 2007 Rapporter Share Besvaret October 19, 2007 Kig på LINKS-siden.Har gode erfaringer med billigIHC Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst IBISystem.dk Besvaret October 19, 2007 Rapporter Share Besvaret October 19, 2007 Jeg vil helt sikkert anbefale nettets billigste IHC Produkter hos www.BilligIHC.dk og så kan du jo kigge hos mig efter special IHC Produkter eller hjælp til programering på www.IHC123.dk Med venlig hilsenAllan GøndahlIHC Konsulent Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts