kjell Skrevet April 25, 2015 Rapporter Share Skrevet April 25, 2015 Jeg skal have tilsluttet en portstyring fra Hörmann SupraMatic E BS serie til IHC. Der er monteret en ekstra styreboks der skulle gøre dette muligt. Jeg har vedlagt dokumentationen fra leverandøren (1 side), der viser indgangene. Hvad skal sættes til hvad i IHC'ens ind- og udgange? Det skulle gerne blive muligt både at modtage signaler om portens tilstand og samtidig kunne give signal fra IHC til åbning eller lukning. Er der i øvrigt nogen der har en foretrukken fb til at styre dette? img007.pdf Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Danni k Besvaret April 27, 2015 Rapporter Share Besvaret April 27, 2015 Som jeg ser det skal du nok have nogen relæer mellem da det ser ud til portens indgange er 0V så nogen relæer der er sat til portens 0V og så til hver indgang. Så ser det ud til at:S0 er for at tænde for porten.S2 port opS3 er til at stoppe porten undervejs op eller ned.S4 port nedS5 lys i portstyringen For status af porten er der tre relæer i portenhvor du sætter Ihc'ens 0V fra et input modul på klemme 5 på 01, 02 og 03 og hver klemme 8 kører du til en indgangSå er relæ:01 oppe02 nede03 drift Lige med fb til det ved jeg ikke. Det ser ud til udgangene bare skal pulses så ved ikke om det er nødvendigt med en fb.... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kjell Besvaret April 29, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 29, 2015 Super - det prøver jeg at arbejde videre med. Hvilken slags relæer vil du foreslå der skal bruges? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret April 29, 2015 Rapporter Share Besvaret April 29, 2015 http://www.elsag.dk/stikbensrelae/2-pol/stikbensrelae-2-pol.htm Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cathper Besvaret May 3, 2015 Rapporter Share Besvaret May 3, 2015 Jeg skal i gang med samme omgang, når jeg får lidt tid i overskud Hele dokumentationen er i øvrigt her: http://www.hoermann.com/fileadmin/hoermann.com/dokumentationen/anleitungen/zubehoer/Universaladapterplatine_UAP1.pdf Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Heino Poulsen Besvaret May 19, 2015 Rapporter Share Besvaret May 19, 2015 Fandt ud af det Heino Poulsen 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts