TBT85 Skrevet April 23, 2015 Rapporter Share Skrevet April 23, 2015 Sælger min Asus RT-AC68U da jeg har købt en Linksys WRT1900AC da alt mit andet grej er Linksys. Den er fra 5 måned sidste år, så der er stadig garanti på den og kvittering medfølger selvfølgelig. Køber betaler porto. Porto 100 kr, da den vil blive sendt som pakke med track & trace nummer. Pris. 700 kr. Med venlig hilsen Thomas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ugr Besvaret April 26, 2015 Rapporter Share Besvaret April 26, 2015 Hvor i landet bor du, for evt. At slippe fir Porto .. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ugr Besvaret April 28, 2015 Rapporter Share Besvaret April 28, 2015 Har du solgt din router? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TBT85 Besvaret May 2, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 2, 2015 Har du solgt din router?Undskyld det sene svar. Nej jeg har ikke solgt den endnu, jeg bor 15 km nord for Aalborg. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TBT85 Besvaret May 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 4, 2015 Så er routeren solgt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts