Lachris Skrevet April 10, 2015 Rapporter Share Skrevet April 10, 2015 Blot til info 10/04/2015Mandag d. 6 april frigav vi iOs version 1.6.2.Nyheder i version 1.6.2- Favoritter kan nu låses med password, således at password kræves for at få adgang til resten af app’en. Denne funktion kan f.eks. anvendes til børneværelset.- Top statusbar bliver nu vist på iPhone6(+)- Tilføjet 64 bit support.- Laveste understøttede iOs version er ændret fra 5.0 til 5.1.1. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret April 10, 2015 Rapporter Share Besvaret April 10, 2015 Dejligt der sker ændringer, og fedt med de nye funktioner.. MEN, jeg synes sgu det er sløvt at i på det år det nu har taget siden sidste opdatering stadigvæk ikke har lavet layoutet klar til iphone 6 og 6 plus..! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret April 12, 2015 Rapporter Share Besvaret April 12, 2015 Tak for info. Det er sku fedt, netop den funktion har jeg skrevet til LK om at indføre så ungerne kunne styre deres eget værelse. Jeg havde ikke lagt mærke til den lock knap øverst til venstre, jeg undrede mig dog over at app'en downloade projektet i går da jeg skulle bruge app'en. Så mangler jeg bare meget, at den funktion også bliver lagt på iPad app'en da det er det medie der altid er tændt herhjemme Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret April 13, 2015 Rapporter Share Besvaret April 13, 2015 Bjarne, ipaden kan du låse under settings. (Dog kan man så bare ikke genconnecte, hver gang den hopper af controlleren) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret April 13, 2015 Rapporter Share Besvaret April 13, 2015 Det ser jeg lige på. Tak Clemen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret April 13, 2015 Rapporter Share Besvaret April 13, 2015 Det kan jeg ikke finde, kun Manage Project. Og det er ikke derinde under. Kan du komme det nærmere? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret April 13, 2015 Rapporter Share Besvaret April 13, 2015 Settings (iPad settings appen) - ihctablet - allow editing Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret April 13, 2015 Rapporter Share Besvaret April 13, 2015 Ahh, selvfølgelig. Tak for det. Det kan få de mindste at ungerne til at holde snitterne væk, uden at de får åbnet porte i garagen, eller noget andet uheldigt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret April 20, 2015 Rapporter Share Besvaret April 20, 2015 Er der andre end mig, der oplever at controlleren ofte genstarter i den nye version i samme øjeblik man åbner appen på telefonen og den begynder at forbinde? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret April 20, 2015 Rapporter Share Besvaret April 20, 2015 Det er ikke nyt. Kører med 2-3 release gammel firmware og den gør det samme.Jeg benytter ikke wireless og der er ikke nogen fix til dette eller andre af mine problemer eller nye features som jeg behøver, så jeg lever efter reglen:If it Aint broke, dont fix it. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Soter Besvaret September 29, 2015 Rapporter Share Besvaret September 29, 2015 Efter opgradering til Apples IOS 9.0.1 har jeg kun favorites til visning I IHCRemote? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts