Hop til indhold
  • 0

Problemer Efter Firmware Opdatering

el1
 Share

Spørgsmål

Hej herinde.

Jeg håber der er en herinde der kan hjælpe, jeg har/havde en controller visual 2 u/viewer, der lå en gammel firmware i og alt mit ihc virkede 

fint som det skulle. For vel snart et par måneder siden lavede jeg firmware opdatering på controlleren til version 2.7.10 , og efter opdatering 

er der adskillige "simpel kip" funktioner der ikke reagerer før man har trykket sommetider helt op til 4 gange på trykkene rundt omkring.

Efter alt dette prøvede jeg at købe en anden controller m. viewer (den var brugt & rimelig billig.) lagde program over, men intet blev bedre.

Kan det være mine input/output der er "for gamle" til en ny firmware?? eller ??

Jeg syntes faktisk ikke jeg blev særlig glad for min ihc efter opdatering, men mener måske der må være et problem i opdateringen.

Nogle der har nogen gode ideer eller har oplevet noget af det samme, vil jeg rigtig gerne høre.

Med Venlig Hilsen 

Henrik

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

2.7.10 er ikke firmware. Det er IHC Visual programmeringssoftwaren... Seneste firmware er en beta, og den hedder 2.7.199 og kan hentes her : http://lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/IHC-Control-Visual-Software2.page?

Det har ikke noget med dine in-/outputmoduler at gøre i hvert fald. Der var på et tidspunkt en firmware med det problem med at man skulle trykke flere gange, men det er flere år siden, og kan ikke lige huske hvilken version det var, men tror den hed noget med 2.6.xx.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

2.7.10 er ikke firmware. Det er IHC Visual programmeringssoftwaren... Seneste firmware er en beta, og den hedder 2.7.199 og kan hentes her : http://lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/IHC-Control-Visual-Software2.page?

Det har ikke noget med dine in-/outputmoduler at gøre i hvert fald. Der var på et tidspunkt en firmware med det problem med at man skulle trykke flere gange, men det er flere år siden, og kan ikke lige huske hvilken version det var, men tror den hed noget med 2.6.xx.

Hej Torben.

Tak for hurtigt svar.

Ja der er vist noget jeg har blandet sammen der. Jeg har lige kigget i min controller, og der står firmwaren hedder som du siger 2.7.199. Jeg ved ikke hvad den hed før, men jeg ønsker bare at jeg aldrig havde opdateret.

Mvh henrik

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Hej Henrik.

Jeg har nu prøvet det som du foreslog men det hjalp heller ikke. Jeg har indtil videre ikke koblet noget wireless på overhovedet.

Så tænker måske der må være noget fejl i den firmware opdatering.

Jeg har også prøvet at opdatere firmware igen.

Med Venlig Hilsen

Henrik

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Hvis dit program er lavet i en gammel Visual software, kunne det måske være et forsøg værd, at udskifte de gamle funktionsblokke i dit program, til de opdaterede udgaver fra Visual 2.7.110.

Kører selv altid med nyeste firmware, og det er som sagt flere år siden (5-6 år), at jeg har prøvet en firmware der giver det problem.

Link til kommentar
Del på andre sites