Jeppe Toft Skrevet April 1, 2015 Rapporter Share Skrevet April 1, 2015 Hej alle. Jeg har et projekt jeg ikke kan finde en FB til, og jeg har aldrig selv lært at lave FB. Kunden har 230V rullegardiner, som tager 1min og 10sek for at køre ned og op. Det er længe. De ønsker at styre med 2 knapper. ved kort tryk køre den ned/op (1min10sek) ved langt tryk regulere de højde? Er der en klog person der kan lave sådan en FB? Eller ved hvor den evt findes, kan ikke finde noget der dur? Mvh Jeppe GOD PÅSKE Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret April 1, 2015 Rapporter Share Besvaret April 1, 2015 Hej Jeppe Inden du går videre bør du sikre dig at der er mekanisk stop i begge ender, både oppe og nede. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jeppe Toft Besvaret April 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 1, 2015 Det er der Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jeppe Toft
Hej alle.
Jeg har et projekt jeg ikke kan finde en FB til, og jeg har aldrig selv lært at lave FB.
Kunden har 230V rullegardiner, som tager 1min og 10sek for at køre ned og op. Det er længe.
De ønsker at styre med 2 knapper. ved kort tryk køre den ned/op (1min10sek) ved langt tryk regulere de højde?
Er der en klog person der kan lave sådan en FB? Eller ved hvor den evt findes, kan ikke finde noget der dur?
Mvh Jeppe
GOD PÅSKE
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts