Butler Skrevet April 1, 2015 Rapporter Share Skrevet April 1, 2015 Hej Furom Jeg har lavet lille program til min vandvarme som skulle tænt og slukke for en telestat via temp. føler, og det virker som fint i noget tid det er som om at ihc controller restarte, og der efter kan den ikke rigtig finde ud af hvad termostat status er, eks. hvis termostaten kalder på varme skulle indgang være ON efter at controller restart og termostaten kalder varme skulle den jo være ON men det er den ikke den er OFF. først efter at den har sat temp under vand temp og op igen på set pung vil den igen, hvordan kommer jeg udover det lille problem ? med venlig hilsen Torben Jensen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret April 1, 2015 Rapporter Share Besvaret April 1, 2015 Du kan programmere en "powerup funktion" ind i funktionsblokken, så den laver rigtig status hver gang controlleren genstarter. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Butler
Hej Furom
Jeg har lavet lille program til min vandvarme som skulle tænt og slukke for en telestat via temp. føler, og det virker som fint i noget tid
det er som om at ihc controller restarte, og der efter kan den ikke rigtig finde ud af hvad termostat status er,
eks. hvis termostaten kalder på varme skulle indgang være ON
efter at controller restart og termostaten kalder varme skulle den jo være ON men det er den ikke den er OFF.
først efter at den har sat temp under vand temp og op igen på set pung vil den igen,
hvordan kommer jeg udover det lille problem ?
med venlig hilsen
Torben Jensen
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts