Den fine blok som Henrik S. har lavet er rigtig god men er nu stødt ind i et problem. Man SKAL indstille den til at starte på 100% for at den virker med niveauer. Men hvad så med et manuelt tryk med dæmpe mulighed OG niveau 1+2 uden at den starter på 100% ved tryk?? Er der nogen der kan se en løsning? Jeg ønsker at tænde manuelt på fx 50% og herefter have mulighed for at dæmpe op/ned samt slukke SAMTIDIG med at man skal kunne bruge niveau indgangene til andre funktioner. Jeg tænker kort-tryk = kip = niveau 1/ sluk og langt tryk = følg/dæmp? Vil det virke? Eller har i en bedre ide??
Spørgsmål
Klaus Borge
Den fine blok som Henrik S. har lavet er rigtig god men er nu stødt ind i et problem. Man SKAL indstille den til at starte på 100% for at den virker med niveauer. Men hvad så med et manuelt tryk med dæmpe mulighed OG niveau 1+2 uden at den starter på 100% ved tryk?? Er der nogen der kan se en løsning? Jeg ønsker at tænde manuelt på fx 50% og herefter have mulighed for at dæmpe op/ned samt slukke SAMTIDIG med at man skal kunne bruge niveau indgangene til andre funktioner. Jeg tænker kort-tryk = kip = niveau 1/ sluk og langt tryk = følg/dæmp? Vil det virke? Eller har i en bedre ide??
Link til kommentar
Del på andre sites
Top Posters For This Question
12
22
11
16
Popular Days
Nov 4
27
Nov 5
24
Mar 6
6
Sep 17
4
Top Posters For This Question
Lars1 12 posts
Henrik Stisen 22 posts
Kandersen 11 posts
Niluan 16 posts
Popular Days
Nov 4 2017
27 posts
Nov 5 2017
24 posts
Mar 6 2019
6 posts
Sep 17 2019
4 posts
Popular Posts
Henrik Stisen
Prøv lige om vedhæftede dur. Jeg har ikke makket i wireLess dimmers i en controller før, kun når de er linket direkte til wireless tryk uden controller. I eksemplet er der et 4 tryks fuga ØV: t
Henrik Stisen
At kombinere 2 funktionsblokke på den måde vil jeg mene er en dårlig ide. Hvis du kommer til at aktivere dem begge bliver det rigtig sjovt. Det kunne være du sidder med en øl og aktiverer "Bio", mens
Posted Images
87 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts