MartinV Skrevet March 28, 2015 Rapporter Share Skrevet March 28, 2015 Hej Jeg har netop fået installeret IHC og via LKs CD-Rom fået installeret IHC Visual version 2.7.101. Herefter har jeg sat USB kablet i controlleren + i computeren. I IHC Visual har jeg valgt menupunktet Controller, Hent projekt, men får her at vide at "Projektet er fra en nyere LK IHC Visual og kan ikke indlæses. Opgrader til nyeste LK Visual version." På LKs hjemmeside har jeg fundet IHC Visual version 2.7.190 som ligger i et filformat som hedder fwf. Jeg har forskellige programmer prøvet at få programmet unzippet, men desværre uden held. Er det nogle der kan hjælpe eller er jeg nød til at få en ny CD-rom fra LK med den nye version? På forhånd takMartin Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dan Claussen Besvaret March 28, 2015 Rapporter Share Besvaret March 28, 2015 IHC Control Visual version 2.7.10 fuld version (opdateret 22-04-2012) Kan du ikke hente denne ZIP fil?Den virker fint på min computer. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret March 28, 2015 Rapporter Share Besvaret March 28, 2015 Hej Jeg har netop fået installeret IHC og via LKs CD-Rom fået installeret IHC Visual version 2.7.101. Herefter har jeg sat USB kablet i controlleren + i computeren. I IHC Visual har jeg valgt menupunktet Controller, Hent projekt, men får her at vide at "Projektet er fra en nyere LK IHC Visual og kan ikke indlæses. Opgrader til nyeste LK Visual version." På LKs hjemmeside har jeg fundet IHC Visual version 2.7.190 som ligger i et filformat som hedder fwf. Jeg har forskellige programmer prøvet at få programmet unzippet, men desværre uden held. Er det nogle der kan hjælpe eller er jeg nød til at få en ny CD-rom fra LK med den nye version? På forhånd takMartinDen fil du har fået hentet er en Firmware fil. Du skal bruge den fil Dan Claussen linker til Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MartinV Besvaret March 30, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 30, 2015 Tak, det virkede med det nye link. Jeg glæder mig til at komme i gang. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts