runner Skrevet March 21, 2015 Rapporter Share Skrevet March 21, 2015 Hej, har læst rundt i forummet og har forstået det sådan at man ikke kan lave et scenarie/tænde-slukke, med en LR dimmer, er det korrekt forstået?- har en hel del LR dimmere som jeg godt ville ha haft til at kunne tænde på forskellige tidspkt.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret March 21, 2015 Rapporter Share Besvaret March 21, 2015 Man kan godt tænde og slukke, men du kan ikke sætte lysstyrken. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 runner Besvaret March 22, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 22, 2015 Man kan godt tænde og slukke, men du kan ikke sætte lysstyrken.tak Martin, vil det sige at der tændes på tilfældig niveau, eller på sidstvalgte niveau? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kenneth Knudsen1354922293 Besvaret March 22, 2015 Rapporter Share Besvaret March 22, 2015 hej den vil tænde på sidstevalgte niveau Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 runner Besvaret March 22, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 22, 2015 hej den vil tænde på sidstevalgte niveautakker Kenneth. Jeg skal til at lære og lære lidt om det ihc programmering, har læst lidt om det, og min "husellektrikker" har lovet mig at sætte mig ind i sagerne. Det bliver lidt spændende, selvom jeg godt ved at det ikke er noget man lærer på en enkelt dag. Vender helt sikkert tilbage med flere sp.mål. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
runner
Hej, har læst rundt i forummet og har forstået det sådan at man ikke kan lave et scenarie/tænde-slukke, med en LR dimmer, er det korrekt forstået?
- har en hel del LR dimmere som jeg godt ville ha haft til at kunne tænde på forskellige tidspkt....
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts