Hop til indhold

Problem Med Antenne Modul A111-65

cblom
 Share

Recommended Posts

hej i forummet

jeg har lidt spørgsmål omkring dette antennemodul som jeg håber i kan hjælpe med :-)

skal det være skærmet kabel man bruger i sin installation til dette???

har nemlig valgt at bruge kat6 u.skærmet men kan jeg få det til at virke alligevel...

problemet opstod først efter et par dage... signalet var på 100 procent men efter et par dage faldt det til 10 og låste sig fast der...

hvad kan problemet være...

med venlig hilsen

Cblom ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

hej i forummet

jeg har lidt spørgsmål omkring dette antennemodul som jeg håber i kan hjælpe med :-)

skal det være skærmet kabel man bruger i sin installation til dette???

har nemlig valgt at bruge kat6 u.skærmet men kan jeg få det til at virke alligevel...

problemet opstod først efter et par dage... signalet var på 100 procent men efter et par dage faldt det til 10 og låste sig fast der...

hvad kan problemet være...

med venlig hilsen

Cblom ;-)

Ideen med IHC Net er at man benytter udtagene til forskellige funktioner, efter behov, f.eks. tele, data eller antenne. Du bør derfor benytte skærmet cat7 kabel, gerne LKs eget (fandt lidt på DBA: http://www.dba.dk/have-og-byg/elartikler-og-elektronik/kabel-og-ledning/?soeg=ihc+net&fra=privat&iswildcard). Hvis du kun skal bruge antennedelen er det at skyde gråspurve med kanoner at bruge IHC Net

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok