cblom Skrevet March 16, 2015 Rapporter Share Skrevet March 16, 2015 hej i forummet jeg har lidt spørgsmål omkring dette antennemodul som jeg håber i kan hjælpe med :-) skal det være skærmet kabel man bruger i sin installation til dette???har nemlig valgt at bruge kat6 u.skærmet men kan jeg få det til at virke alligevel...problemet opstod først efter et par dage... signalet var på 100 procent men efter et par dage faldt det til 10 og låste sig fast der...hvad kan problemet være... med venlig hilsenCblom ;-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
eckhardt Besvaret March 18, 2015 Rapporter Share Besvaret March 18, 2015 Nu har jeg ikke arbejdet med IHC endnu og da slet ikke antenne modulet men jeg har arbejdet en del med netværk. så jeg vil klart anbefale at bruge skærmet kable da der ellers kommer en del støj på og i sær hvis du trækker mere en 10m Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret March 19, 2015 Rapporter Share Besvaret March 19, 2015 hej i forummet jeg har lidt spørgsmål omkring dette antennemodul som jeg håber i kan hjælpe med :-) skal det være skærmet kabel man bruger i sin installation til dette???har nemlig valgt at bruge kat6 u.skærmet men kan jeg få det til at virke alligevel...problemet opstod først efter et par dage... signalet var på 100 procent men efter et par dage faldt det til 10 og låste sig fast der...hvad kan problemet være... med venlig hilsenCblom ;-)Ideen med IHC Net er at man benytter udtagene til forskellige funktioner, efter behov, f.eks. tele, data eller antenne. Du bør derfor benytte skærmet cat7 kabel, gerne LKs eget (fandt lidt på DBA: http://www.dba.dk/have-og-byg/elartikler-og-elektronik/kabel-og-ledning/?soeg=ihc+net&fra=privat&iswildcard). Hvis du kun skal bruge antennedelen er det at skyde gråspurve med kanoner at bruge IHC Net Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts