runner Skrevet March 14, 2015 Rapporter Share Skrevet March 14, 2015 Hej alle, jeg har købt mig en brugt 820ba400 controller, men kan ikke connecte via USB, har prøvet med en win7 maskine og en win xp.... Har godt læst flere tråde omkring at der kan være probs med en ny Java update, og har så også sat Java sikkehed til kun at anvende TLS 1.0 men lige meget hjælper det ...SKAL man ind via USB første gang man opsætter controlleren?Jeg har funder ip adressen som controlleren bruger, men er ikke sikker på om port nr skal være 443....Nogen der har lyst til at hjælpe en total NEWBIE ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
runner Besvaret March 14, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 14, 2015 Wupti, jeg HAR fået det til at virke, fulgte manualen slavisk, sorry ;-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret March 15, 2015 Rapporter Share Besvaret March 15, 2015 det er noget skidt med sådanne manualter, sommetider, hjælper der at læse dem Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts