Hop til indhold

3Xled Gu10 På Kombi Dimmer

Recommended Posts

Hej...

Nu har jeg snart prøvet mange forskellige GU10 LED pære på en kombi dimmer, enten er der det ene galt, eller også er der det andet.... nogle der har et forslag til hvilke pærer jeg skal investere i nu, for at undgå at det blinker og ter sig underligt (og nej tak til Schneiders dimmerguide der kun anbefaler de dyreste Osram pærer....)

//Brian

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har 3stk 5w

Men i følge LK´s dæmper guide, så siger de jo selv at den kan dæmpe ned til 5W Osram pærer, selvom at de skriver 20-250W i deres vejledning, jeg har dog lige ændret indstillingen i dæmperen fra auto til RC, og det hjalp en hel del på de pærer jeg har i nu (A-Led) nu er den eneste ulæmpe at de giver et blink 10 sek. efter at de er slukket, nu prøver jeg lige med nogle Diolux R4d pærer jeg har liggende, ellers prøver jeg at suse i harald i morgen og køber 3 der, skulle alligevel have fat på et par stykker derfra, til en demo...

Men ellers må jeg prøve med et rcled om den kan tage det sidste blink...

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok