Hop til indhold
  • 0

Ihcremote App Virker Ikke På Android 5.0

Morten H
 Share

Spørgsmål

12 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Jeg har prøvet at slette appen og installere den igen. Har også prøvet at rydde cache og data. Det eneste jeg faktisk ikke har prøvet er et fabriksreset af telefonen, men det er også last resort da det er ret træls.

I appen kan jeg indtaste oplysninger om IHC og når jeg så trykker Locations står der at logger ind, og så hopper telefonen bare ud på startskærmen med et crashreport vindue. Jeg har forsøgt at skrive til kundeservice. Afventer svar.

Lidt trist med en app til 200kr.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Ser lige med her på ham samme problem. Har en Nexus 5 med android 5.1. Kan indtaste oplysninger i app'en men når jeg vil connect lukker app ned og laver crashreport. Sker hele tiden. Jeg kan tilgå controller fra min PC unden problemer. Har prøvet og genstarte begge dele uden held. Nogen der her en ide til hvad jeg kan prøve for at få det til at virke...

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Ser lige med her på ham samme problem. Har en Nexus 5 med android 5.1. Kan indtaste oplysninger i app'en men når jeg vil connect lukker app ned og laver crashreport. Sker hele tiden. Jeg kan tilgå controller fra min PC unden problemer. Har prøvet og genstarte begge dele uden held. Nogen der her en ide til hvad jeg kan prøve for at få det til at virke...

Prøv at kigge i denne tråd http://www.ihc-user.dk/forum/topic/4856-ihcremote-app-virker-ikke-mere/. Lyder lidt som samme problem.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Min HTC One M8 driller også nu, efter seneste HTC opdateringer til Android 5. Virkede (vist) med den friske ver. 1.62 tidligere. Har 3 tablets som uden problemer åbner IHCRemote på Android 4.4.x. Tidligere crashede 1.61 på tablets, nu mangler jeg blot at få liv i 1.62 på HTC'en.

Jeg får en 'Authentication failed', hvor jeg spørges til 'remain offline', mobilen er i den grad på samme net - og data/opsætning er identisk med tablets, som åbner helt fint. App har været helt afinstalleret inkl. tømning af caches. Jeg kan sagtens til controller med samme user/pm og ip, tilsvarende på tablets. Nogle gode råd?

Link til kommentar
Del på andre sites