MMadsen Skrevet March 10, 2015 Rapporter Share Skrevet March 10, 2015 Hej. Jeg har brug for lidt ide til løsning af følgende problem: TV (andet end B&O) skal tilsluttes aktive B&O højtaler via IHC B&O Powerlink modul. En mulighed kunne være:AV-advance Stereo MiniJack med USB trigger kabel til B&O Powerlink + PowerLink IHC Net Kabel til B&O og så ud i IHC Tavlen via netstikketmen så får jeg en meget klodset samling bag tv'et. Findes der ikke et MiniJack m. USB til IHC net? Vil man kunne trigge et par aktive B&O højtaler via B&O modulet? Vil B&O modulet acceptere en lyd fra en anden lydkilde? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jens Jakob Besvaret March 30, 2015 Rapporter Share Besvaret March 30, 2015 Prøv lige at slå et sving ind forbi HIFI4all og spørg peter pan han ved alt om B&O og kabler Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret March 31, 2015 Rapporter Share Besvaret March 31, 2015 God ide. Peter pan har nogle gode hjemmesider med alt hans grej har har koblet sammen b&o/non b&o. Jeg har brugt lidt af det dog ikke over ihc. Du Googler bare. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts