MekTrik Skrevet March 9, 2015 Rapporter Share Skrevet March 9, 2015 Hej Kloge Aager nogle der ved hvorfor jeg ikke kan logge ind mere over internettet??der er ik laver noget om eller ændret kode ord..hvis jeg skriver min IP kan jeg godt se IHC controllerenmen den skriver det er forkert kode.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 caot Besvaret March 9, 2015 Rapporter Share Besvaret March 9, 2015 Hej Kloge Aager nogle der ved hvorfor jeg ikke kan logge ind mere over internettet??der er ik laver noget om eller ændret kode ord..hvis jeg skriver min IP kan jeg godt se IHC controllerenmen den skriver det er forkert kode..måske noget Java opdatering det er snart en klassiker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret March 9, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 9, 2015 Også når den siger forkert kode????Selv om jeg har kikket om det er den rigtigt kodeOg har oz prøvet og lave en nu bruger Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret March 9, 2015 Rapporter Share Besvaret March 9, 2015 TLS indstillinger, søg herinde Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret March 9, 2015 Rapporter Share Besvaret March 9, 2015 Java indstillinger, Use TLS 1,1 og 1,2 skal være deaktiveret Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret March 9, 2015 Rapporter Share Besvaret March 9, 2015 http://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/nyheder/ihc-nyheder/java8_problem_loest.page? Jesper Thalund 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret March 10, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 10, 2015 Taki super godedet virker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
MekTrik
Hej Kloge Aager
nogle der ved hvorfor jeg ikke kan logge ind mere over internettet??
der er ik laver noget om eller ændret kode ord..
hvis jeg skriver min IP kan jeg godt se IHC controlleren
men den skriver det er forkert kode..
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts