Jakob Mikkelsen Skrevet March 8, 2015 Rapporter Share Skrevet March 8, 2015 Hej, Når man skal registrere ændringer på en enumerator kan man vælge mellem "Enumerator skifter tilstand" og "Enumerator bliver tilskrevet". Er der nogen der kan forklare mig forskellen på de to? Synes ikke jeg kan finde det nogen steder i hverken dokumentationen eller her. På forhånd takJakob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcJesper Besvaret March 9, 2015 Rapporter Share Besvaret March 9, 2015 "Skifter tilstand": Event trigges kun hvis ny værdi er forskellig fra gammel værdi."Bliver tilskrevet": Event trigges uanset om ny værdi er ens eller forskellig fra gammel værdi. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Mikkelsen Besvaret March 9, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 9, 2015 Perfekt, tak! Det var umiddelbart også mit mest logiske bud at det hang sådan sammen, men lækkert at få det bekræftet inden man får baseret en masse funktionsblokke på gætterier Mvh Jakob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jakob Mikkelsen
Hej,
Når man skal registrere ændringer på en enumerator kan man vælge mellem "Enumerator skifter tilstand" og "Enumerator bliver tilskrevet".
Er der nogen der kan forklare mig forskellen på de to? Synes ikke jeg kan finde det nogen steder i hverken dokumentationen eller her.
På forhånd tak
Jakob
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts