Palle Als Skrevet March 8, 2015 Rapporter Share Skrevet March 8, 2015 Kan ikke komme på min controller via wep . Vikker fint fra min app via telefonfirmware 2.7.199er det java der driller ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Ahler Besvaret March 8, 2015 Rapporter Share Besvaret March 8, 2015 Kan ikke komme på min controller via wep . Vikker fint fra min app via telefonfirmware 2.7.199er det java der driller ?Har selv samme problem....tror det skyldes java og har nu prøvet fra to forskellige pcere uden held.... Hører meget gerne hvis nogen finder en løsning. Det er både når jeg forsøger at login via usb og via web... "login mislykkedes". Login af bruger admin til 192.xxx.xxx.xxx:443 mislykkedes.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret March 9, 2015 Rapporter Share Besvaret March 9, 2015 Jeps i har problemer med java. Det har været vendt her i forummet mange gange, og LK har også beskrevet løsningen på det: http://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/nyheder/ihc-nyheder/java8_problem_loest.page? Martin Mikkelsen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thorbjørn skelboe Besvaret March 11, 2015 Rapporter Share Besvaret March 11, 2015 Bjarne Jeg tror vi kan diskutere læsning Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret March 11, 2015 Rapporter Share Besvaret March 11, 2015 Ja gud fader bevares. Jeg var helt klart fri for det Java crap Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret March 12, 2015 Rapporter Share Besvaret March 12, 2015 Ja gud fader bevares.Jeg var helt klart fri for det Java crap Jeg arbejder på det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret March 12, 2015 Rapporter Share Besvaret March 12, 2015 Jeps Mikkel. Jeg der frem til din webbaserede løsning med en fuld serviceview Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts