Jes Juncher Skrevet March 8, 2015 Rapporter Share Skrevet March 8, 2015 Hej folk Jeg er ret ny i IHC programmering, og vil gerne have hjælp til følgende: Udendørslys med Uni 400 dimmer Når skumring går on vil jeg gerne at min dimmer tænder på memory 1 Nå nogen så går forbi min pir vil jeg gerne have dimmer tænder på memort 2 i en tid, og derefter går i memory 1Når skumring er off skal dimmer slukke. Håber i kan hjælpe, evt. forklare hvilke FB`s jeg kan sætte sammen? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jes Juncher Besvaret March 10, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 10, 2015 Hej igen. Jeg er nu kommet så langt at jeg næsten har fået det til at virke. Mit problem er at min dimmer ikke altid kommer tilbage til memory 1 efter udløb på timer i memory 2. nogle gange kommer den retur, og andre gange ikke. i simulering ser alt ok ud. Nogen idèr? se vedhæftede Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jes Juncher Besvaret March 10, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 10, 2015 Hej igen. Jeg er nu kommet så langt at jeg næsten har får et det til at virke. Mit problem er at min dimmer ikke altid kommer tilbage til memory 1 efter udløb på timer i memory 2. nogle gange kommer den retur, og andre gange ikke. i simulering ser alt ok ud. Nogen idèr? se vedhæftedeudendørslys.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret March 12, 2015 Rapporter Share Besvaret March 12, 2015 Prøv vedhæftede.. Det er en tidligere fb. fra LK, som de af ukendte årsager har fjernet i sidste fb. opdatering, men den fungerer lige nøjagtigt som du ønsker.1.2.06.d..vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jes Juncher
Hej folk
Jeg er ret ny i IHC programmering, og vil gerne have hjælp til følgende:
Udendørslys med Uni 400 dimmer
Når skumring går on vil jeg gerne at min dimmer tænder på memory 1
Nå nogen så går forbi min pir vil jeg gerne have dimmer tænder på memort 2 i en tid, og derefter går i memory 1
Når skumring er off skal dimmer slukke.
Håber i kan hjælpe, evt. forklare hvilke FB`s jeg kan sætte sammen?
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts