Vi har nu sammen med min elektriker forsøgt os frem og tilbage og kan simpelthen ikke forbinde min controller til en bærbar pc..
Det skal siges at det er hus jeg har overtaget og har nul og niks forstand på ihc, hvorfor jeg har en elektriker der er skarp til det.. Jeg har ingen anelse om hvilken frimware min controller har, men vi har forsøgt os med at hente diverse drivers til mit rs232 kabel, men der sker fortsat intet..
Kan man hente en ældre version af ihc programmet nogle steder? Eller skal vi bruge en speciel pc? Vi har forsøgt med vista, win 7 og win 8 men ibtet spiller..
What to do??
Ps hvis nogen bor i omegnen og har en ide til det så bor jeg i storkbh
Spørgsmål
Sivasli_
Hej alle,
Vi har nu sammen med min elektriker forsøgt os frem og tilbage og kan simpelthen ikke forbinde min controller til en bærbar pc..
Det skal siges at det er hus jeg har overtaget og har nul og niks forstand på ihc, hvorfor jeg har en elektriker der er skarp til det.. Jeg har ingen anelse om hvilken frimware min controller har, men vi har forsøgt os med at hente diverse drivers til mit rs232 kabel, men der sker fortsat intet..
Kan man hente en ældre version af ihc programmet nogle steder? Eller skal vi bruge en speciel pc? Vi har forsøgt med vista, win 7 og win 8 men ibtet spiller..
What to do??
Ps hvis nogen bor i omegnen og har en ide til det så bor jeg i storkbh
Link til kommentar
Del på andre sites
Top Posters For This Question
1
24
3
35
Popular Days
Mar 6
25
Mar 25
8
Mar 27
6
Mar 7
6
Top Posters For This Question
BrianPedersen 1 post
Bjarne Sørensen 24 posts
TorbenSørensen 3 posts
Sivasli_ 35 posts
Popular Days
Mar 6 2015
25 posts
Mar 25 2015
8 posts
Mar 27 2015
6 posts
Mar 7 2015
6 posts
Popular Posts
TorbenSørensen
Ja sådan kan man godt sige det - på newbie sprog..
63 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts