Claus P Skrevet March 4, 2015 Rapporter Share Skrevet March 4, 2015 Hjælp !Der har gennem de seneste to måneder været ca. 3-4 sek. forsinkelse på en afbryder på min datters værelse. Nu er der så ligeledes opstået samme problem i vores køkken og nogle gange skal man tilmed trykke to gange og så vente 3-4 sek. før lyset tænder/slukker. NB: Hvis jeg anvender app'en på mobilen er der ingen forsinkelse !Er der nogen, som har en løsning - gerne permanent ?Vh. Claus Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Terne Besvaret March 5, 2015 Rapporter Share Besvaret March 5, 2015 Hvor mange wireless enheder har du i dit system. Der er en begrænsning på lidt over 60 enheder. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Terne Besvaret March 5, 2015 Rapporter Share Besvaret March 5, 2015 ....og anvender du controller eller "wireless"? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus P Besvaret March 5, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 5, 2015 Der er ca 20-25 trådløse afbrydere i huset og der anvendes controller ! Vh. Claus Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anders Bo Besvaret March 5, 2015 Rapporter Share Besvaret March 5, 2015 Hej ClausEr det forsinkelse på wireless enheder eller datalinie produkter?Hvis det er på wireless - slet et scenarielink og genopret samt send projekt. Anders Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus P Besvaret March 5, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 5, 2015 Hej AndersTak for svar!Jeg er desværre ikke specielt el-kyndig, men tror der er tale om wireless enheder. Bli'r nok nød til at kontakte vores elektriker igen igen. Synes det er utroligt træls, at der jævnligt opstår problemer som disse. Havde jeg vidst det da vi byggede nyt hus for 4 år siden havde jeg aldrig valgt IHC løsningen Vh. Claus Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Terne Besvaret March 6, 2015 Rapporter Share Besvaret March 6, 2015 Hej ClausEr det forsinkelse på wireless enheder eller datalinie produkter?Hvis det er på wireless - slet et scenarielink og genopret samt send projekt. AndersDer er ca 20-25 trådløse afbrydere i huset og der anvendes controller ! Vh. ClausEr det når du også tæller trådløse modtagere (lampeudtag etc.) med. Har selv oplevet lignende problemer da jeg nåede de godt 60 enheder - og fandt ud af ved en fintælling af antal enheder, at jeg faktisk havde flere end skønnet.Kan der evt. i programmet være oprettet nogle som fysisk ikke findes i huset (eksempelvis oprettet i forb. med test etc.)? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts