Flændsdal Skrevet March 4, 2015 Rapporter Share Skrevet March 4, 2015 Nogen der har en løsning på? Nå jeg overføre mellem min computer og controller tager det op til 10-15 min.. og så stort er mit projekt ikke :-) jeg har prøvet både med en windows 7, 8, og en windows 10... Hjælp Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret March 4, 2015 Rapporter Share Besvaret March 4, 2015 Er det via USB eller Ethernet ? Prøv at genstarte controlleren, prøv at firmware opdatere, prøv evt. at uploade et helt tomt projekt til controlleren, uden lokationer, fb´er og datalinie moduler, tjek at du kun har oprettet datalinie moduler du reelt har tilsluttet controlleren... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret March 5, 2015 Rapporter Share Besvaret March 5, 2015 Du kan ca halverer tiden ved først at lægge et tomt projekt op. Udlempen er at alle dine indstillinger bliver ændret til de værdier du har insat i visuel. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Flændsdal
Nogen der har en løsning på?
Nå jeg overføre mellem min computer og controller tager det op til 10-15 min.. og så stort er mit projekt ikke :-)
jeg har prøvet både med en windows 7, 8, og en windows 10...
Hjælp
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts