Frank Mortensen Skrevet February 23, 2015 Rapporter Share Skrevet February 23, 2015 Hej IHC'ere Jeg har ved en tidligere lejlighed lavet "mit eget" IHC modul, der kan kontrollere et linjesignal med funktionerne mute, skrue op og ned via 3 IHC Output.Modulet tilsluttes lige som almindelige IHC moduler - så nu kan mit wireless controller styrer radioen. Jeg har trawlet nettet igennem og fundet frem til forskellige løsninger til 10 volt styret lysdæmpning - men ingen af dem kan helt det jeg vil, eller relativt komplekse. Jeg tænkt at lave et "modul" der via 8 IHC udgange kan styre 4 stk. 10 volt udgange til lysdæmpning. Et eksempel på en konfiguration kunne være noget i stil med:Udgang 1 tændes - Sæt 10 volt udgang 1 til 3 voltUdgang 2 tændes - Sæt 10 volt udgang 1 til 6 voltUdgang 3 tændes - Sæt 10 volt udgang 1 til 10 voltUdgang 4 tændes - Sæt 10 volt udgang 2 til 5 voltUdgang 5 tændes - Sæt 10 volt udgang 2 til 10 voltUdgang 6 tændes - Sæt 10 volt udgang 3 til 5 voltUdgang 7 tændes - Sæt 10 volt udgang 4 til 5 voltUdgang 8 tændes - Sæt 10 volt udgang 4 til 8 volt Sluk og tænd kan forgå via separat output modul. Konfigurationen skal så kunne ændres via indstillinger på kortet. Er der noget der har input, ideer kommentarer til et sådanne modul? Er det brugbart? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts