MekTrik Skrevet February 20, 2015 Rapporter Share Skrevet February 20, 2015 Hej hvis jeg køber en NAS ville den så kunne køre med SceneView så man skal logge ind på NASen for og kunne se det???istedet for og ha en pc til og stå og køre 24/7 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret February 20, 2015 Rapporter Share Besvaret February 20, 2015 Hvad vil du se sceneview på/tilgå det fra? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MekTrik Besvaret February 21, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 21, 2015 Ja nu du siger det.. Måske med en app til mobilen hvor man kan til gå nas..Da den oz skal hente ting Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret February 21, 2015 Rapporter Share Besvaret February 21, 2015 Du skal jo køre sceneview i Java, kan din mobil det?Og alt det du designer i sceneview ligger i controlleren og afvikles derfra, så du kan ikke bruge en NAS til det. Har du kigget på Captainprojektet? Måske det kan sættes op til noget af det du ønsker. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MekTrik Besvaret February 22, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 22, 2015 Nej kan min fon ik køre java...Ellers må jeg købe ihc app.Captain hvad er det??? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret February 22, 2015 Rapporter Share Besvaret February 22, 2015 Kig under nyeste her i forummet. Eller søg på captain så kan du læse en masse om det. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret February 22, 2015 Rapporter Share Besvaret February 22, 2015 Nej kan min fon ik køre java...Ellers må jeg købe ihc app.Captain hvad er det???Se link i min signatur ;-) Jeg arbejder pt på at lave en HTML 5 viewer som en afløser for ihc apps med mere Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MekTrik Besvaret February 22, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 22, 2015 Tjek Må jeg lige kikke imorgen og se om det er noget jeg ksn hit u a Mikkel du siger til hvis du skal bruge en test person Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts