Lasse Bo Rasmussen Skrevet February 19, 2015 Rapporter Share Skrevet February 19, 2015 Hej IHC-eksperter. Jeg har et problem med at husets wireless dæmpere ikke vil reagere efter noget tid.Det er 1M Uni dimmere monteret ved tavle, som andre herinde har gjort. Alt virkede efter planen, og er så blevet mere og mere sløvt i løbet af de sidste 14 dage. (Relæ-output virker fint.)Problemet er at man ikke kan slukke for de tændte dæmpere og omvendt. (nogle er bare dæmpet ned) Jeg har haft backup-batteriet af og slukket for controlleren. Efter genstart går det fint et par minutter igen. Har hørt LK support over telefonen, som siger at det nok er i programmet, at der er nogetder kører i ring/hak og dermed overbelaster controlleren :-( Det virker som om at controlleren kører virkelig langsom/slet ikke reagerer på tændinger med dimmer. Er der nogen af jer skarpe der kan tage et kig og se, om der er rod eller knuder i programmet?Ellers andre forslag til hvad der kan drille? Vh Lasse :-)Kasper_7.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret February 20, 2015 Rapporter Share Besvaret February 20, 2015 Kører du seneste sw version der netop retter nogle fejl med wireless? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret February 20, 2015 Rapporter Share Besvaret February 20, 2015 Nu kan jeg se, at du har brugt fb. 9.2.02. Bolig Rumstyring flittigt, så måske det er samme problem som Soylant har/havde i denne post (se især indlæg #22) : http://www.ihc-user.dk/forum/topic/4736-controller-er-træls/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Holmgaard Besvaret February 28, 2015 Rapporter Share Besvaret February 28, 2015 Nu har jeg flyttet rumstyring over til kun at være kip og ikke dimmer, så må vi se om det hjælper.. Mit IHC spassede også ud, og sjovt nok hver gang jeg ikke var hjemme:-/ Tak for tråden herover, rart at se andre også har same problemer/ eller ikke:-/ Har I øvrigt forsøgt at downloade ny firmware I controller, men matte rule tilbage til det gamle da den ikke kunne komme I kontakt med wireless.. Andre der har prøvet det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Lasse Bo Rasmussen
Hej IHC-eksperter.
Jeg har et problem med at husets wireless dæmpere ikke vil reagere efter noget tid.
Det er 1M Uni dimmere monteret ved tavle, som andre herinde har gjort.
Alt virkede efter planen, og er så blevet mere og mere sløvt i løbet af de sidste 14 dage. (Relæ-output virker fint.)
Problemet er at man ikke kan slukke for de tændte dæmpere og omvendt. (nogle er bare dæmpet ned)
Jeg har haft backup-batteriet af og slukket for controlleren. Efter genstart går det fint et par minutter igen.
Har hørt LK support over telefonen, som siger at det nok er i programmet, at der er noget
der kører i ring/hak og dermed overbelaster controlleren :-(
Det virker som om at controlleren kører virkelig langsom/slet ikke reagerer på tændinger med dimmer.
Er der nogen af jer skarpe der kan tage et kig og se, om der er rod eller knuder i programmet?
Ellers andre forslag til hvad der kan drille?
Vh Lasse :-)
Kasper_7.vis
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts