Jes Juncher Skrevet February 18, 2015 Rapporter Share Skrevet February 18, 2015 Hej Ved nogen om det er muligt at lave link funktioner mellem 2 forskellige controllere? Jeg vil nemlig udvide min elinstallation med en ekstra controller i garagen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael lyngby Besvaret February 20, 2015 Rapporter Share Besvaret February 20, 2015 Hej Ved nogen om det er muligt at lave link funktioner mellem 2 forskellige controllere? Jeg vil nemlig udvide min elinstallation med en ekstra controller i garagen.det er det men det koster en in/out kanal på hver controller og ellers må det foregå med overdragsrelæermvh Michael Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kristian Thorsen Besvaret March 1, 2015 Rapporter Share Besvaret March 1, 2015 Nogle der evt kan beskrives hvordan det laves Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret March 2, 2015 Rapporter Share Besvaret March 2, 2015 Kig i manualen der er det beskrevet Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts