Morten H Skrevet February 17, 2015 Rapporter Share Skrevet February 17, 2015 Hej, jeg er ny. Jeg har googlet OG søgt herinde, men jeg tror ikke jeg har fundet de korrekte søgeord Da jeg selv er elektriker, er jeg ved at bygge vores forholdsvis nyindkøbte 70'er hus om. Det skal selvfølgelig være komplet styret af IHC. Jeg har i forbindelse med mit arbejde, fået fat i en gratis PowerMax alarm, og har nu med et overdrage relæ fået den koblet sammen med IHC'en, så jeg kan logge til og frakoblinger, tænde sirener osv. Men det vil jeg også kunne se IHC log'en på min telefon. Hvordan gør jeg det? Typisk LK, er der ingen LOG funktion i deres sindsygt dyre APP og jeg kan ikke tilgå IHC's java applicationer med min Android telefon. AFAIK. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret February 18, 2015 Rapporter Share Besvaret February 18, 2015 Hej Morten. Du kan desværre ikke se log på din mobil, kun i Serviceview via Java. Ellers skal du bruge TeamViewer til en tændt pc, men det er nok ikke det du ønsker.Du kan også se log på brugerniveau på din PowerMax (Pro) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten H Besvaret February 18, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 18, 2015 Åh ja, det havde bare været rart at følge med i loggen udefra. Lidt ligesom man kan med nyere og dyrere alarmer Jeg må finde på noget andet. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret February 19, 2015 Rapporter Share Besvaret February 19, 2015 Opsæt IHC captain, der kan du lave en log når ting opstår på dit ihc. Jeg logger fx. alt alarmrelateret og viser det i en app på telefonen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret February 21, 2015 Rapporter Share Besvaret February 21, 2015 Hvis din controller er med viewer, kan du opsætte log af din alarm i websceneview, og tilgå den via din android telefon. Det er ikke lige den mest elegante og højteknologiske løsning, men det kan da lade sig gøre. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts