kfr Skrevet February 13, 2015 Rapporter Share Skrevet February 13, 2015 Hejsa Jeg søger Software der kan udføre en handling når der kommer en mail fra IHC, og jeg tænkte at der var nogen herinden der har arbejde med dette. Har brug for noget software der kan modtage en mail og udfra mailen gøre forskellige software ting. Skyd løs :-) Mvh Karsten Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret February 13, 2015 Rapporter Share Besvaret February 13, 2015 Kig på Mikkels IHC captain istedet for, vil tro det kan løse dine opgaver. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret February 13, 2015 Rapporter Share Besvaret February 13, 2015 http://jemi.dk/ihc/ Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kfr Besvaret February 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 13, 2015 Hejsa Tak for svar - har godt holdt lidt øje med den. Jeg skal ikke på Pie - nu har jeg ikke nær læst, og ved ikke om det er muligt med denne Software, men det skal fungere på en Windows Platform. Mvh Karsten Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret February 13, 2015 Rapporter Share Besvaret February 13, 2015 Er det ikke, men overvej det en raspberry koster få hundrede kr, trækker intet strøm og passer sig selv når den først er konfigureret. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret February 13, 2015 Rapporter Share Besvaret February 13, 2015 Hvilken handling ønsker du at udføre? du kan jo i Outlook sætte en regel op, så når der kommer en mail fra controlleren, så kan den starte et program, (kunne evt være en bat fil du selv skriver, og den kan du stort set alt fra) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kfr Besvaret February 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 17, 2015 Lige pt er det nogle IR signaler + Wake On Lan Det med Outlook var jeg ikke klar over, tror det kunne være løsningen - Takker Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts