Klaus Borge Skrevet February 12, 2015 Rapporter Share Skrevet February 12, 2015 Jeg har forsøgt med snart alle blokke men ligemeget hjælper det. Ved PIR input på en kablet dimmer indgang slukker lyset efter en tid og IKKE efter PIR sidst har set en bevægelse. Det er dælme surt at stå i badet og vifte med armene og der sker ikke en skid. Lyset er slukket i en god sjat tid ( ved ikke hvor længe men det tænder så fint når man kommer ind fx 5 min efter man er gået derfra?) PIR tid virker som om den trigger på første gang PIR "ser noget" og herefter slukker den dæmperen i et stykke tid. Nogen der kan guide mig på rette vej? Det er på alle dæmpere både NIKO og LK og med OPUS PIR.... alt er kablet Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret February 13, 2015 Rapporter Share Besvaret February 13, 2015 Jeg mener at der har været fejl i nogle af funktionsblokkene tidligere. Har du prøvet at hente de nyeste funktionsblokke her: http://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/IHC-Control-Visual-Software2.page?(anden fil på listen) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts