Otto Haue Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Hej,Er der ikke en som har lavet en ordentlig lydblok som gør brug af begge indgange på et internt lydmodul.Et som gerne må lave noget forstyrrende larm til en tyverialarm ?Mvh Otto Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rasmus Agdestein Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Har ikke umidelbart en sådan, men hvis du kunne beskrive det lidt nærmere, så vil jeg gerne være behjælpelig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Otto Haue Besvaret August 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Hejsa,Det er til denne fætter: http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/98169_05.pdfDer findes jo masser af fine lydblokke i IHC Visual, men ikke nogen der benytter af at bruge begge indgange på lydgiveren.Jeg kunne godt bruge noget i retning af et vedvarende lydbilled, der skiftevis giver lyd på de 2 indgange på 1/2 sekund eller noget i den retning. Meget gerne med udgangspunkt i funktionsblok 6.4.01, 6.4.02 eller 6.4.03 således at jeg selv kan stille seperate pulsperioder for de 2 indgange og evt. også med mulighed for pause imellem perioderne så man kan eksperimentere lidt.På forhånd tak - Mvh Otto Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Jeg har lavet en der skifter hvert halve sekund, men relæerne kan ikke rigtig følge med, så det lyder ret underligt.Du skal nok hellere købe en ekstern sirene, den har mange indstillinger Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Otto Haue Besvaret August 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Hej Jakob - ja det anede mig at det ville blive et problem.Må jeg få en kopi af den FB ?Typisk LK at reklamere for noget som ikke kan lade sig gøre i praksis. Jeg mener helt bestemt at have læst et eller andet sted at det ville være den bedste måde at bruge den interne lydgiver på. Så mange skift som muligt, men hvis det ikke kan lade sig gøre så er der jo ikke meget ved det.Mvh Otto Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Hansen Besvaret August 23, 2008 Rapporter Share Besvaret August 23, 2008 Den samme oplevelse har jeg haft, med at udgangene ikke kan følge med. Underligt nok har jeg først oplevet problemet i Visual_2, i Visual_1, kan den godt følge med.Mvh Lars Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin1354922221 Besvaret August 23, 2008 Rapporter Share Besvaret August 23, 2008 Kan relæ ikke følge med ? Men den kører jo 24 volt, så det er vel på et 24 volt output modul, og er det ikke transistor styret ?Men et andet problem er, syntes jeg, at den lydgiver langsomt stiger i lyd - og så kan jeg ikke forestille mig man kan skifte mellem 2 lyde uden at det vil lyde lidt sært.Måske hvis man sætter begge 2 til og så bare "tænder/slukker" den anden - så kan det jo være ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Otto Haue
Hej,Er der ikke en som har lavet en ordentlig lydblok som gør brug af begge indgange på et internt lydmodul.Et som gerne må lave noget forstyrrende larm til en tyverialarm ?Mvh Otto
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts