tougaard Skrevet February 10, 2015 Rapporter Share Skrevet February 10, 2015 hej kan ikke logge på scene design hvad gør jeg forfert Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret February 10, 2015 Rapporter Share Besvaret February 10, 2015 Det ville hjælpe hvid du beskrev hvordan du forsøger, hvilke fejl du får etc. Vi kan umuligt hjælpe dig med så lidt informationer. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ihcJesper Besvaret February 10, 2015 Rapporter Share Besvaret February 10, 2015 hej kan ikke logge på scene design hvad gør jeg forfertAlt... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
tougaard Besvaret February 11, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 11, 2015 Tak Jesper kan du uddybe det lidt Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
tougaard Besvaret February 11, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 11, 2015 Clemen Ja ok det kan jeg godt se. Problemet er Jeb inks Jan logge på controller , men jeg ved heller ikke om det er det rigtigt jeg gør ville bare gerne kunne styre nogle funktioner via min mobil . Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
tougaard Besvaret February 11, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 11, 2015 Tak Jesper kan du uddybe det lidt Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret February 11, 2015 Rapporter Share Besvaret February 11, 2015 Scene design har intet med din mobil at gøre.. Du virker på nybegynder stadiet, jeg ville starte med at læse manualen. http://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/Manualer-List.page? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
tougaard Besvaret February 11, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 11, 2015 Scene design har intet med din mobil at gøre.. Du virker på nybegynder stadiet, jeg ville starte med at læse manualen. http://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/Manualer-List.page? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
tougaard Besvaret February 11, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 11, 2015 Tak det giver mening havde ledt efter den men kunne ikke rigtig finde den , og tak for det Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts