Hop til indhold
  • 0

SceneDesign - Fejl 0

Thomas H. Kristensen
 Share

Spørgsmål

HejKender nogen til Fejl 0 når man starter SceneDesign?Jeg har prøvet fra flere forskellige computere og det er lige meget om jeg starter programmet via installerede programmer eller via controllerens webside. (Har ikke prøvet med USB, men har en kraftig fornemmelse af det heller ikke hjælper)Den "indlæser projektet", men fejler ved "oversættelse af scener". Scenen indeholder kun tre email hændelser og én email kontrol, og ingen visuelle scener.Det haster lidt da jeg skal have ændret en email modtager adresse!Hjælp! HilsenThomas New_Picture__4_.jpg

post-608-13549256659608.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Ja, den kommer i hvertfald også når der er huller i netværksforbindelsen...Det kan også genkendes i Visual, ved at den nogen gange siger forkert firmware (0.0.0.0).Prøv at sætte den til via USB og se om det hjælper, hvis det gør det, så prøv med et kort netkabel direkte ind i den, og så stille og roligt prøve videre ud i dit netværk, til du får beskeden igen.Så burde du kunne se hvor problemet ligger.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

THK skrev:

HejJeg har nu prøvet med direkte netkabel og USB uden held. Fejlen er nøjagtig det samme.Det er efterhånden rimelig alvorligt og jeg aner ikke mit levene råd. Ikke engang LK besvarer mine emails længere... :ohmy: ALLE idéer modtages...
LK besvarer sjældent mails... Det eneste løsning er at ringe til dem, og det ville jeg i hvertfald gøre i dit tilfælde.44 20 72 00 spørg efter en der kender noget til IHC ;)
Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

LK fik remote adgang, og advarede mig om at det var muligt det hele blev slettet. Og det blev det.Det gjorde så ikke så meget da Scenen var rimeligt enkelt og nemt kunne genskabes.Det kunne jeg også selv have fundet på, men fra mine pc'er var det ikke adgang til at gemme på controlleren, så jeg var ligesom låst. Det er muligt jeg får en konklusion på fejlen senere i dag. De ville ringe. Jeg skal nok skrive det her... :)

Link til kommentar
Del på andre sites