Henrik Due Jørgensen Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 HeyNogen der har noget nyt om IHC gulvvarmen. LK vil jo ikke sige andet end, at det kommer i 3. kvartal.//Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 desværre er LK ret lukkede om det.frigivelses dato´er flyttes ret ofte..vi venter spændt på nyt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Tja, vi er jo godt inde i 3. kvartal, men du skal nok regne med at det er et julegaveønske, hvis jeg kender LK ret... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Due Jørgensen Besvaret August 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Så kan det godt være at man skal tilmelde sig et LK kursus og så give dem en gevaldig skideballe.Hvis dette er tilfeældet - er der så nogen som kan være behjælpelige med at udvikle noget der kan bruges i mellemtiden? Jeg har en blandesløjfe installeret til 3 rum med 3 aktuatorer. 2 af rummene er forberedt til både rum- og gulvvarmefølere og det sidste rum er kun forberedt til rumføler. Findes der alternative komponenter som kan bruges i mit tilfælde?Er der nogen af Jer som har en betablok af den gulvvarmestyring, så man evt. kunne lure den af?//Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Due Jørgensen Besvaret August 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 Slet ikke nogen som ligger inde med en betablok af den nye varmestyring? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret August 17, 2008 Rapporter Share Besvaret August 17, 2008 niksen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret August 17, 2008 Rapporter Share Besvaret August 17, 2008 Den beta version jeg har liggende, har ingen nye funktionsblokke, lige umiddelbart.Det eneste jeg kan finde til varmestyringen, er temperatursensor under input produkter.Se vedhæftede fil hvis du vil se nærmere på temperatursensor produktet. [file name=product2121.zip size=735]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/product2121.zip[/file]product2121.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Due Jørgensen Besvaret August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 18, 2008 Hej JacobJeg har hentet den nye software, men der synes jeg da ikke, at der er nogen temperaturfølere - er det ikke korrekt. //Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret August 19, 2008 Rapporter Share Besvaret August 19, 2008 HDJ skrev:Hej JacobJeg har hentet den nye software, men der synes jeg da ikke, at der er nogen temperaturfølere - er det ikke korrekt. //HenrikHos mig er den der hvis man går ind i Produkter -> Datalinie produkter -> Input -> og så finder man Temperatursensor Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Due Jørgensen Besvaret August 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 23, 2008 OkayJeg må lige prøve at tjeke en gang til. ) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Henrik Due Jørgensen
HeyNogen der har noget nyt om IHC gulvvarmen. LK vil jo ikke sige andet end, at det kommer i 3. kvartal.//Henrik
Link til kommentar
Del på andre sites
9 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts