Butler Skrevet January 27, 2015 Rapporter Share Skrevet January 27, 2015 Hej igen :-) Jeg vil lige starte med et forslag. Var det ikke muligt at lave en tråd som kun omhandler ipad's og dens muligheder og funktioner? og så lige et af de hurtig har man mulighed for at fjerne et icon men samtid holde funktion på indgang ? Har lave et billede som baggrund med tal som en kode til alarmen, men når jeg sætte indgang på kommer der et icon med i købet og så har man ikke mulighed for at se tallet er der nogle som kan hjælpe mig der ? Torben Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 27, 2015 Rapporter Share Besvaret January 27, 2015 Prøv at lav et dummy tal/baggrund og tag så et screendump eller to og send med. Så er det lidt nemmere at forstå problemstillingen og komme med løsningsforslag. En ny gruppe til IHC Tablet vil da være meget oplagt.Hvis så moderator er skarp flytter de også lige nogle af de gamle tråde over som har ipad/tablet som emne. Lynæs og Butler 2 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Butler Besvaret January 27, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 27, 2015 har lave denne kodescreen til ipad så har jeg lavet en FB som jeg har lavet til screen så man trykker den rigtig kode, så kan man slå alarm fra og til.i toppen har jeg 4 kasser som indiker at man har trykke på tast. jeg har lavet det så det er men at skifte min kode.og hvis kode bliver trykker forkert mere 3 gang er den låst på tid og så har men et forsøg igen og hvis kode ikke er rigtig trykket vil den låse igen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 27, 2015 Rapporter Share Besvaret January 27, 2015 Mener du kan vælge hvilket ikon der skal vises ved ON/OFF og mener også der er muligt at vælge "ingen" ikon. Men det er muligt det kun er for udgange, jeg har ikke lige testet. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Butler Besvaret January 27, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 27, 2015 nej det er indgang hvis jeg vælger ingen ting i icon kommer der noget aligevel Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Butler Besvaret January 27, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 27, 2015 jeg skal jo sætte noget over de tal som jeg har lavet på screen som er koble sammen med indgang Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 27, 2015 Rapporter Share Besvaret January 27, 2015 Huuuu, blev helt forskrækket da der var kommet billede på Nå OK, kan ikke lige huske om man kan vælge sine egne ikoner, for så kan du jo lave et der passer til tallet/knappen og vise det uanset om der bliver trykket eller ej. EDIT: Eller måske bare vise en "mini" ikon når der trykkes. Man kan jo alligevel ikke se knappen/tallet for fingeren. Og om der så popper et lille miniikon op giver vel bare lidt respons og føling med man at man trykker. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anders Hjort Besvaret February 1, 2015 Rapporter Share Besvaret February 1, 2015 Hej gutter,Har fået et helt nyt IHC anlæg og fået iPhone til at styre knapper mv - det spillerMEN når jeg så prøver på min iPad med samme parametre mod controller og netværk så connecter det ok så jeg kanae knap status på det jeg opretterMen jeg klikke styre og trykke på knappe i ihactablet app'en?Jeg har trykket på interaktive men ikke udfyldt URL on og OFFKræves der særligt setup af controlleren til IHCtablet - eller overser jeg noget ?Håber på hjælp fra en af jer Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret February 1, 2015 Rapporter Share Besvaret February 1, 2015 Har du prøvet hjælpen i IHCTablet app´n ? Og set den lille video der viser hvordan man gør ?Det er de rigtige elementer du oprettter ?Tag evt screendump og vedhæft her i forummet så vi kan se hvad det er der går galt. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anders Hjort Besvaret February 1, 2015 Rapporter Share Besvaret February 1, 2015 Tak Lars Se vedhæftede forenklede setup Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret February 1, 2015 Rapporter Share Besvaret February 1, 2015 Det ser ud som om du er ved at lave en web element (gul) som skal åbne en hjemmeside eller andet på Internettet ved ON/OFF.Hvis det er tilfældet skal du naturligvis også skrive url. Prøv lige at nærstudere side 5-6 og frem i manualen/vejledningen:http://www.lk.dk/download/Manualer/manual-ihc-tablet.pdfhvis det "bare" drejer sig om at lave lidt fjernstyring/tryk som på iphonen.På IHCTablet skal du selv designe hvilke tryk du vil have vist. De kommer ikke alle på skærmen af sig selv, men du kan vælge dem du vil. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anders Hjort Besvaret February 2, 2015 Rapporter Share Besvaret February 2, 2015 Hej Lars,Tak det spiller - skulls blot trække funktionen in fra IHC listen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts