Hax Skrevet January 26, 2015 Rapporter Share Skrevet January 26, 2015 Hej Min datter vil gerne have, at lyset i hendes værelse tænder automatisk, når hun skal op. Jeg havde tænkt mig at lade en lys-diode i trykket indikere, om vækkeuret er aktivt.Venstre Tryk er almindelig kip af lyset og højre Tryk skal tænde/slukke vækkeuret - og status kan så ses på lys-dioden. Så vidt jeg kan se, så skal UR AKTIV være ON, for at uret er aktivt - og omvendt for at være OFF.Hvordan gør jeg det? Håber der er en af genierne herinde der hurtigt kan hjælpe. Bedste hilsnerJesper Vækkeur med LED-indikator.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret January 27, 2015 Rapporter Share Besvaret January 27, 2015 Det kunne gøre sådan her.. Bemærk, jeg har ændret i FB´en til ur styring, så UR AKTIV ikke standart er ON når du uploader programmet.. Dit vækkeur tryk trækker en kip blok, som bestemmer om ur skal være on / off samtidigt er led sat på udgangen af kip blokken.. og udgangen fra ur trækker så loftlyset Mvh BrianVækkeur med LED-indikator.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Hax Besvaret January 27, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 27, 2015 Takker mange gange. / Jesper Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Hax
Hej
Min datter vil gerne have, at lyset i hendes værelse tænder automatisk, når hun skal op.
Jeg havde tænkt mig at lade en lys-diode i trykket indikere, om vækkeuret er aktivt.
Venstre Tryk er almindelig kip af lyset og højre Tryk skal tænde/slukke vækkeuret - og status kan så ses på lys-dioden.
Så vidt jeg kan se, så skal UR AKTIV være ON, for at uret er aktivt - og omvendt for at være OFF.
Hvordan gør jeg det?
Håber der er en af genierne herinde der hurtigt kan hjælpe.
Bedste hilsner
Jesper
Vækkeur med LED-indikator.vis
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts