Kristian Poulsen Skrevet January 25, 2015 Rapporter Share Skrevet January 25, 2015 Her er et par eksempler på mine fattigmands 'graverede' tangenter. For ikke at bruge en masse penge på graverede tangenter, for derefter at finde ud af, at det måske skulle laves på en anden måde, så har jeg lavet en midlertidig løsning. Ikonerne har jeg hentet fra Tangentdesigneren, og printet ud på en Brother labelprinter. Jeg har ikke taget mig ulejligheden til at afmontere tangenterne, hvorfor de ikke sidder 100% lige. Under alle omstændigheder er det billige WAF point, og nu kan gæsterne også finde ud af hvilke knapper de skal trykke på. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 25, 2015 Rapporter Share Besvaret January 25, 2015 Jeg købte engang nogle specielle "gnubbeoverføringsark" fra England, efter at have læst et indlæg i det gamle forum.Ved ikke om jeg kan finde indlæget eller produktet igen. Skal lige prøve at kikke i gemmerne for jeg fik aldrig lavet eller monteret symbolerne.EDIT:http://www.craftycomputerpaper.co.uk/static.aspx?page=step_dry_rub_off_decals Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Skovgaard Besvaret January 27, 2015 Rapporter Share Besvaret January 27, 2015 @Lars: Det lyder da meget interessant, især hvis det er noget der også tåler berøring/slid/aftørring i længden. Afventer testresultat (hvis du kan finde det) :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DennisS Besvaret January 27, 2015 Rapporter Share Besvaret January 27, 2015 Jeg har brugt arkene fra CRAFTY med stor fornøjelse i MANGE år, de holder faktisk rigtigt godt.Kom bare igang! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Skovgaard Besvaret January 27, 2015 Rapporter Share Besvaret January 27, 2015 Tak for info. Er det til brug sammen med en alm. inkjetprinter? Du må gerne lægge et par billeder op :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 27, 2015 Rapporter Share Besvaret January 27, 2015 Til orientering: Symbolsoftware for Opus 66.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Damian Litka Besvaret March 5, 2017 Rapporter Share Besvaret March 5, 2017 Ved godt at det er et gammel indlæg fra 2015. På 27/1/2015 at 19:37 , Claus Skovgaard skrev: Tak for info. Er det til brug sammen med en alm. inkjetprinter? Du må gerne lægge et par billeder op :-) Jeg er også spændt på at se billeder. Nu har jeg forsøgt mig med Symbolsoftware for Opus 66.zip , men det er godt nok et mindre helvede at klippe udskriften til, så det passer til trykkene. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret March 5, 2017 Rapporter Share Besvaret March 5, 2017 20 minutter siden, Damian Litka skrev: Ved godt at det er et gammel indlæg fra 2015. Jeg er også spændt på at se billeder. Nu har jeg forsøgt mig med Symbolsoftware for Opus 66.zip , men det er godt nok et mindre helvede at klippe udskriften til, så det passer til trykkene. LK har lavet ark med labels, som passer til OPUS tangenterne. Så slipper man vist for at klippe/klistre. De findes i 2 versioner - InkJet printer og LaserJet printer. Link til InkJet >>>>HER<<<< Link til LaserJet >>>>HER<<<< Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret March 5, 2017 Rapporter Share Besvaret March 5, 2017 Hvis det er til Fuga tryk, så har jeg med succes brugt nogle små 8 mm runde klistermærker fra AVERY med produktnummer 3175. De er printet på en alm. inkjetprinter, hvis de skal side i fugtige rum kan de evt. lakeres. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BSP Besvaret March 6, 2017 Rapporter Share Besvaret March 6, 2017 Smart Henning! Har du så selv lavet en fil med symboler? Er det en du vil dele? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret March 6, 2017 Rapporter Share Besvaret March 6, 2017 Symbolerne er kopieret fra LK, resten er lavet i Word. Word fil vedhæftet. Ikoner på fuga.docx Jeg printer først på et blankt papir - derefter fjerner jeg alle rammerne - taper et ark på det første papir, så ved man hvor den printer, lægger papiret i printeren igen og printer. Løsningen er brugbar, men kan på ingen måde måle sig med de tangenter LK leverer. God fornøjelse Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BSP Besvaret March 6, 2017 Rapporter Share Besvaret March 6, 2017 Tak! Det er en god start, når jeg skal starte helt fra bunden! Når der så er styr på funktioner af tryk, må jeg overveje om der skal kastes (mange) penge efter tangenter fra LK. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
IHC Besvaret November 29, 2017 Rapporter Share Besvaret November 29, 2017 Du kan nemt printe dem ud på en Brother labelprinter fx. P750W - og printer du en strimmel det fylder hele tangenten ser det til med pænt ud. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts