Clemen Skrevet January 25, 2015 Rapporter Share Skrevet January 25, 2015 Hej. Er ved et projekt med et hemmeligt sikkert rum gemt bag et møbel. Min plan var at låse det yderligere med en elektromagnetisk lås. Men alle de låse jeg kan finde er NC og låser derfor op hvid strømmen forsvinder. Er der en der kender til en magnetisk lås der holder ca. 280kg og altid er aktiv og kun slipper når strømmen er på? MvhClemen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret January 25, 2015 Rapporter Share Besvaret January 25, 2015 Nu ved jeg ikke lige hvad det er du leder efter, men slutblik kan nemt fås i begge versioner http://lavpris-laase.dk/elslutblik-og-stolper-195/el-slutblik-118-stroemloes-laast-retvendt-p3661 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret January 25, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 25, 2015 Leder efter demne type. Bare NOhttp://m.sdcsecurity.com/products/magnetic-locks.html#1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret January 25, 2015 Rapporter Share Besvaret January 25, 2015 Sådan en tror jeg ikke du kan få i NO, for mig, ligner det bare en elektromagnet, ligesom den man bruger på ABDL døre, og den skal af gode grunde have strøm for at være magnetisk, hvis du skal have noget der er låst i strømløs tilstand, skal du ud i noget hvor der er mekanik indbygget.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret January 25, 2015 Rapporter Share Besvaret January 25, 2015 Du skal have fat i The_Dexter her på forummet, han ved en masse om låse. Han har skrevet en del indlæg om Yale Dorman osv Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret January 25, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 25, 2015 Kan en elektromagnet ikke også frastøde når den aktiveres, eller er jeg forkert på den? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret January 25, 2015 Rapporter Share Besvaret January 25, 2015 Har du prøvet at kigge lidt på boltlåse? Der er mange spændende. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret January 25, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 25, 2015 Problemet er at jeg ikke har en karm, men et møbel der hænger på vægen og dækker over indgangen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret January 25, 2015 Rapporter Share Besvaret January 25, 2015 Denne kan http://svane-el.dk/elektriske-laase-systemer-3/magnet-boltlaase-31/boltlaas-12vdc-laast-uden-stroem-169.html Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret January 25, 2015 Rapporter Share Besvaret January 25, 2015 Til mange boltlåse han du få en kasse til montering uden på Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts