Butler Skrevet January 25, 2015 Rapporter Share Skrevet January 25, 2015 Hej hejKan i hjælpe mig med mit problem?Når jeg forsøger at få mit el forbrug til at blive vis på ipad, kan jeg kun finde input og output ikke andet, hvad gør jeg forkertJeg vil lige høre om der nogle som har problemer med at få udlæst tal fra ihc til ipad, og hvad man har gjort for det lykkes?Torben Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 25, 2015 Rapporter Share Besvaret January 25, 2015 1. Regel på forummet:Søg og du skal finde. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Butler Besvaret January 25, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 25, 2015 Har søg og ikke kunne finde derfor spør jeg Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret January 25, 2015 Rapporter Share Besvaret January 25, 2015 Du skal bruge N-Heltal funktionsblokken, hvor du trækker dit tal output over i, og derefter kan den vises på ipad, jeg har udvidet den til 5 visninger5måler.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Butler Besvaret January 25, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 25, 2015 hej Badazz Det var lige det der skulle til :-) Tak, underligt at de fb som også har tæl ikke kan vis dem på tablet. tak skal du nu rigtig have. p.s. det er de små ting som gør at det hele er vær Tak Igen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Butler
Hej hej
Kan i hjælpe mig med mit problem?
Når jeg forsøger at få mit el forbrug til at blive vis på ipad, kan jeg kun finde input og output ikke andet, hvad gør jeg forkert
Jeg vil lige høre om der nogle som har problemer med at få udlæst tal fra ihc til ipad, og hvad man har gjort for det lykkes?
Torben
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts