BrianPedersen Skrevet January 24, 2015 Rapporter Share Skrevet January 24, 2015 Hvad har i gjort med vægmontering af iPad / Android tablet til IHC? Er de bygget helt ind i væggen. sidde de udenpå, smid gerne et par billeder op inspiration søges i den grad.... Mvh Brian Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret January 25, 2015 Rapporter Share Besvaret January 25, 2015 Jeg har en tråd liggende med billeder. Ved mig sidder de på vægen med spejltape. Kabler er rillet ind. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret January 25, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 25, 2015 Har set dine billeder Clement, og jeg er vildt med din app.. lækkert design Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret January 25, 2015 Rapporter Share Besvaret January 25, 2015 I starten kiggede jeg efter en holder. Men jeg synes de fleste af dem er for grimme og klodsede. IPad'en i sig selv er flot, og det fjerne flere af beslagene. Jeg har ikke bygget dem i vægen da jeg gerne vil kunne skifte dem til nye modeller på sigt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret January 25, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 25, 2015 Ok.. jeg har faktisk gået lidt med tanken om at lave en slags ramme og hæve den lidt ud fra væggen, og så sætte et LED RGB bånd rundt om rammen (gemt inde bag ipad) og så bruge farverne til nogle forskellige events, eks, hvis alarmen går, blinker den rød, så kan man hurtigt bruge farver til at indikere hvis der er noget man skal være obs. på... hvis den låser blå om morgenen, er der frostvejr udenfor.. michael lyngby 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts