Danni k Skrevet January 21, 2015 Rapporter Share Skrevet January 21, 2015 Hey folkens... Er her en som kender højeste tal man kan bruge i ihcen? Lysstyrke er vel 100 da det jo er i % men hvad er højeste temperatur / timer tid osv? Altså højeste tal som man kan regne med...? Mvh. Danni... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcJesper Besvaret January 22, 2015 Rapporter Share Besvaret January 22, 2015 Generelt set, så er alle heltal en 32 bit integer. Dvs fra -2147483648 til 2147483647.Og decimaltal er en Double. Prøv også at kigge i resource interact wsdl, hvor det stå i "klar tekst" : http://din.controller.ip.adr/wsdl/resourceinteraction.wsdl Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Danni k Besvaret January 22, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 22, 2015 Men der kunne jo godt være lagt flere tal sammen for at spare plads. eller sådan noget i den stil.... vidste ikke om der var nogen begrænsninger lagt ind eller noget i den stil...normalt crasher plcer osv når man kommer ud over størrelsen på dataregisterne så ville jeg bare undgå :-P Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcJesper Besvaret January 22, 2015 Rapporter Share Besvaret January 22, 2015 Prøv... ;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Danni k Besvaret January 22, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 22, 2015 Har lige pillet lidt ved det temperatur kan maks gå til 999 men du har ret i heltal kan komme langt op. hvor jeg bruger 2097151 indtil videre så det er konge.... Havde ikke lige tænkt på der var heltal jeg kunne bruge... Takker for hjælpen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Danni k
Hey folkens...
Er her en som kender højeste tal man kan bruge i ihcen? Lysstyrke er vel 100 da det jo er i % men hvad er højeste temperatur / timer tid osv? Altså højeste tal som man kan regne med...?
Mvh. Danni...
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts