Allan Nissen Skrevet January 21, 2015 Rapporter Share Skrevet January 21, 2015 Hej Er der nogen som kender til nogen spots der kan monteres som uplights I terrasse brædder? Synes dem man finder via google alle er beregnet til nedstøbning.Har købt et eksemplar af denne og det kan godt lade sig gøre men den er ikke som sådan beregnet til montage I træ brædder. På forhånd tak. Allan Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 21, 2015 Rapporter Share Besvaret January 21, 2015 Hvorfor vælger du ikke en af dem her:https://www.greenline.dk/k/led-paerer-led-lys/led-spots/p/udendors-led-indbygningsspotEDIT: Sorry læste ikke lige det var terassebrædder. Tænkte på udhæng. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Allan Nissen Besvaret January 21, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 21, 2015 Hvorfor vælger du ikke en af dem her:https://www.greenline.dk/k/led-paerer-led-lys/led-spots/p/udendors-led-indbygningsspotEDIT: Sorry læste ikke lige det var terassebrædder. Tænkte på udhængOk, du var hurtig til at rette Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Soylant Besvaret February 24, 2015 Rapporter Share Besvaret February 24, 2015 har du undersøgt med noget fiber ?? jeg ved ikke hvad prisen er, men jeg har været heldig at bjerge mig 2 Roblon lysgivere, den ene forsyner 25 fiberhaler der sidder i mit ud hæng og den anden 15 haler der er boret i nogen sten på terrassen, man kan få mange forskellige øjer her til, både til at støbe i og alt muligt... så og så sidder der en 25w led pærer i hver giver som forsyner et hele, så det er jo rigtig økonomisk .-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TBT85 Besvaret June 3, 2015 Rapporter Share Besvaret June 3, 2015 har du undersøgt med noget fiber ?? jeg ved ikke hvad prisen er, men jeg har været heldig at bjerge mig 2 Roblon lysgivere, den ene forsyner 25 fiberhaler der sidder i mit ud hæng og den anden 15 haler der er boret i nogen sten på terrassen, man kan få mange forskellige øjer her til, både til at støbe i og alt muligt... så og så sidder der en 25w led pærer i hver giver som forsyner et hele, så det er jo rigtig økonomisk .-)Hej Soylant. Har du et link til det du snakker om her? Lyder interesant, da jeg snart skal i gang med terrasse. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Allan Nissen Besvaret June 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 4, 2015 Har ikke fået noget indbygget endnu, men nu er terrassen da klar til det. Oprindelige tanke var et spot i yderste brædde midt for hvert glas felt.Tror dog jeg dropper det og finder noget til husmuren i stedet for. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts