Kasper Jacobsen Skrevet January 20, 2015 Rapporter Share Skrevet January 20, 2015 Vores kommende IHC tavle i forbindelse med nyt hus. Valgte en Cubic tavle da jeg synes det er nemmere og montere i denne og ender med et meget pænt resultat Alle effektkabler tilsluttes klemmer i kabelfeltet, signalkabler forbindes direkte på IHC moduler. Tavlen er knap færdig, ligger nye billeder op når alle kabler er monteret. IHC'en kommer til og styre:LysVarmeAlarmGenvex ventilationCentral støvsugerGarage porteForbrugsmålingerMultimedie (TV, multiroom sound)Gas pejsDesuden tilsluttes Visility Dashboard, en Synology NAS og evt. en rPI hvis det bliver nødvendigt. Grundpladen bruger jeg til lysdæmpere, forstærkere til loft højttalere, netværks router, NAS, antenne fordeling og hvad jeg ellers kan få plads til dernede Ole og Kristian Poulsen 2 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas Mouridsen Besvaret January 22, 2015 Rapporter Share Besvaret January 22, 2015 Ser godt ud, vi glæder os til at se mere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
JohnDK Besvaret January 22, 2015 Rapporter Share Besvaret January 22, 2015 Det ser rigtig godt ud. Frostår virkelig godt at du bruger kabinet stål fra en ordentlig producent som Cubic, som jo ligeledes levere til industrien.Godt med noget kvalitet :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts