Christian Poulsen Skrevet January 16, 2015 Rapporter Share Skrevet January 16, 2015 Kan man bruge det virtuelle skumringsrelæ der er lavet til Visual 1.0 ? :-) Synes ikke jeg kan finde ud af at få det lagt ind :-( Christian Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 16, 2015 Rapporter Share Besvaret January 16, 2015 Nej desværre. Der er ikke kodet sådan en FB til Visual 1.Men det er jo "bare" at sætte sig ned og gå igang kopiere den fra en ende af Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Christian Poulsen Besvaret January 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 16, 2015 øv så må jeg igang... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 17, 2015 Rapporter Share Besvaret January 17, 2015 Vil du så ikke være så flink at uploade den når du er færdig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Christian Poulsen Besvaret January 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 17, 2015 Jo selvfølgelig hvis jeg kan finde ud af at lave den :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Christian Poulsen
Kan man bruge det virtuelle skumringsrelæ der er lavet til Visual 1.0 ? :-)
Synes ikke jeg kan finde ud af at få det lagt ind :-(
Christian
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts